1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bunlar göl."

"Bunlar göl."

Çeviri:Это озёра.

December 17, 2018

11 Yorum


Sahil612875

Bunlar neden oluyor ki? Bu olmasi gerekir


okanow

Bu göl olmasi lazim aynen demek ki iki anlamda kullanılabililio


levotr

Эти olması gerekmez mi?


andy484573

Hem soru yalnış hem bekledikleri cevap


lahe441020

Eto yalnıs oldu bence


Serkan314359

Eto dogru kullanılmış, Eta Eti gibi çekimler ancak işaret sıfatı olarak kullanılırsa olur.


EmreOrtate

Озёро=göl değilmi o/a olunca çoğul olmuyormu???


Mertcelikk

Bu göller= Bunlar göl demek değildir. Cevap yanlış olmuş. Bence doğru cevap aşağıda olduğu gibi Эти озеро olmalıydı.


MusabRZGAR

эти озера

olması gerekmez mi


Mustafa622250

Эти olması gerekiyo bnece

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.