1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are the older siblings."

"We are the older siblings."

Çeviri:Biz büyük kardeşleriz.

May 15, 2014

22 Yorum


umitgok

Bence daha yaşlı kardeşleriz ide kabul etmeli


Emrahmys

yorum üstüne 11 aydır bi cevap bi düzeltme gelmez mi yahu?


filizuckun

biz daha büyük kardeşleriz diye çevrilmesi, gerekmiyor mu


amonra_

evet bence de öyle olması gerekiyor ama son soruda eledi beni


sukruaslan51

Ben ce de öyle olması lazım. Ama benimkine de yanlış dedi. Bence bu ÇEVİRMEN kim ise, bir az Türkçesi ZAYIFTIR. Çünkü İngilizce dilinde OLD, YAŞLI demektir, OLDER ise, DAHA YAŞLI demektir. Aynen young, genç; younger, daha genç gibi. Değerli Duocuğumun dikkatine. By....


hilal___lcy

biz daha büyük kardeşleriz diye çevrilmesi, gerekmiyor mu


Hisar34

Sanırım "daha büyük" anlamında olması için ".... older than ..." şeklinde bir kullanım olmalıydı. Peki verilen soruda "older siblings" yerine "old siblings" denilseydi yanlış mı olacaktı? Yoksa ayıca böyle de bir kullanımın varlığını göstermek için mi böyle bir soru verildi?


sonterekeme

Old zaten yaşlı demek older daha yaşlı demek yeniden than demeye gerek yok sanırım.


Hisar34

Teşekkür ederim, cevabınız bu soruya tekrar bakıp düşünme fırsatı verdi . Şimdi tekrar baktığımda, soruda " ...den büyük" değil, sadece "büyük" denilmiş, bu yüzden "than" kullanılmamış olduğunu düşünüyorum. Karşılaştırma cümlelerinde böyle bir "than" kullanımı var ama burada kimden büyük olduğu belirtilmemiş, belirtilseydi onun başına ve fiilden sonra "than" gelecekt.


Hseyin659637

Son olmazsınız inşallah koruyun benliğinizi


kablll

Biz daha yaşlı kardeşleriz?


kablll

Daha yaşlı?


Hisar34

Old - older - the oldest ?


palio78

Siblings nedir ya


Emirhan91775

Biz daha yaşlı kardeşleriz yazdım kabul etmedi why?


sonterekeme

older, That woman is older than I am. O kadın benim olduğumdan daha yaşlı. Bu Duo'nun kendi açıklaması ve ilginçtir insanlar burada bir açıklama yada düzeltme beklemesine rağmen Biz daha yaşlı kardeşleriz diye ekleme filan yok ayrıca büyük diyecekseniz big yada, daha büyük bigger diyebilirsiniz sayın Dou moderatörleri, please!


brahim398198

Biz daha yaşlı kardeşleriz doğru kabul edilmeli. Old yaşlı, büyük, older daha yaşlı, daha büyük. Bunun mantığını anlayabilmiş değilim.


BedrettinD5

Biz daha yaşlı kardeşleriz. Neden yanlış?


AliEkrem12

We are the other siblings gibi söylüyor


esen29255

Older siblings = Büyük kardeşler. İkisi beraber kullanıldığında büyük anlamına geliyor. cümle olarak düşünün.Yani bir kalıp.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.