1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are the older siblings."

"We are the older siblings."

Çeviri:Biz büyük kardeşleriz.

May 15, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

filizuckun

biz daha büyük kardeşleriz diye çevrilmesi, gerekmiyor mu

May 15, 2014

amonra_

evet bence de öyle olması gerekiyor ama son soruda eledi beni

May 23, 2014

umitgok

Bence daha yaşlı kardeşleriz ide kabul etmeli

June 6, 2014

Emrahmys

yorum üstüne 11 aydır bi cevap bi düzeltme gelmez mi yahu?

May 4, 2015

sasas23456789

Aynen bence de

January 7, 2015

hilal___lcy

biz daha büyük kardeşleriz diye çevrilmesi, gerekmiyor mu

June 11, 2014

kablll

Biz daha yaşlı kardeşleriz?

June 24, 2014

Hisar34

Sanırım "daha büyük" anlamında olması için ".... older than ..." şeklinde bir kullanım olmalıydı. Peki verilen soruda "older siblings" yerine "old siblings" denilseydi yanlış mı olacaktı? Yoksa ayıca böyle de bir kullanımın varlığını göstermek için mi böyle bir soru verildi?

February 18, 2015

sonterekeme

Old zaten yaşlı demek older daha yaşlı demek yeniden than demeye gerek yok sanırım.

March 27, 2017

Hisar34

Teşekkür ederim, cevabınız bu soruya tekrar bakıp düşünme fırsatı verdi . Şimdi tekrar baktığımda, soruda " ...den büyük" değil, sadece "büyük" denilmiş, bu yüzden "than" kullanılmamış olduğunu düşünüyorum. Karşılaştırma cümlelerinde böyle bir "than" kullanımı var ama burada kimden büyük olduğu belirtilmemiş, belirtilseydi onun başına ve fiilden sonra "than" gelecekt.

March 28, 2017

kablll

Daha yaşlı?

June 20, 2014

Hisar34

Old - older - the oldest ?

January 24, 2015

Emirhan91775

Biz daha yaşlı kardeşleriz yazdım kabul etmedi why?

January 2, 2017

brahim398198

Biz daha yaşlı kardeşleriz doğru kabul edilmeli. Old yaşlı, büyük, older daha yaşlı, daha büyük. Bunun mantığını anlayabilmiş değilim.

April 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.