"До свидания."

Çeviri:Hoşça kalın.

December 17, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


Yiitcan79554

Görüşürüz anlaminada gelmiyormu


FatullaM

Bildiyim kadarıyla görũşürüz до встречи olmalı


akiyumax

Hoscakal yaziyorum kabul etmiyo


Rintaro_Natsuki

Hoşça kalın yazman gerekiyor


yyildirim02

Paka hangi durumlarda dasvidanya hangi durumlarda kullaniliyor. Ornekleyebilir misiniz?


Zeyn2007

Məncədə свидания görüs deməkdi ona gorə gorusəkə dək mənasina gəlir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.