"Onlar kadınlardır."

Çeviri:Они женщины.

December 17, 2018

5 Yorum
Tartışma kilitli.


hayal10

Doğru yazıyorum yanlış diyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    Женщина / Женщины


ekrem.bozk

    Birda dir eki geldi belki fark ondandir


alborateng

    Bu ek çoğul ekidi. Örnek женщина-kadin женщины-kadinlar


sait923480

    latince yazarken, jenshine, jenşine, jenshini, jenshinı, jenşini ve bunun gibi her kelimeyi kullandım. kabul etmiyor. bunu kim nasıl telafuz etmiş bilen bulan var mı? olması gereken, "ani jenshini yada ani jenşini".

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.