1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "He beat his brother."

"He beat his brother."

Tłumaczenie:On bił swojego brata.

May 15, 2014

16 komentarzy


Trybik123

"He beat his brother" - oznacza "on pobił swojego brata" czy "on bił swojego brata"? Jest jakaś różnica pomiędzy tymi zdaniami? Bo już nie wiem jak to jest bo ta i ta odpowiedź jest uznawana za prawidłową.


kocim

Wydaje mi sie bił nie jest poprawną formą ponieważ to czas ciągły, wiec nie ten czas, ale mogę się mylić.


Yola448704

W zależności od kontekstu, obie odpowiedzi mogą być poprawne.

Najzwyczajniej w świecie, chodzi tu tylko o zwykły czas przeszły:

He beat his brother (last week) - (W ubiegłym tygodniu) Bił/Zbił/
Pobił/ Pokonał/ Zwyciężył
brata/ swego brata/ swojego brata


Andrzejucha

"On uderzał"? a "uderzył" to błąd?


MagorzataO941500

nie ma w angielskim ,,uderzał''. jedno uderzenie: hit, kilka uderzeń: beat


plaugedoctor17

No to ma fajnego brata... (sarkazm)


Matylda.D

Nie masz rodzeństwa cn?


lider24

"Uderzył" też powinno być dobrze


Jobrzut

Nie bo to jest jest kilka uderzeń, uderzył to hit


Angelika769190

Hmm ale czy poprawnie nie było by pobił? Bił tak dziwnie brzmi


SlvijaDuga

To w końcu bił czy pobił? To nie jest continous...


Yola448704

Oba czasowniki są poprawne, bo wyrażają czynność w czasie przeszłym.


AnnaWalko

Co za lekcja. Przed chwilą było o umieraniu teraz o biciu swojego brata. Jakiś horror. Myślę,że nie są to główne tematy rozmów z anglikami?


angielskid241481

jak w takim zdaniu rozpoznać, czy to czas teraźniejszy, czy przeszły?


Yola448704

He beats his brother - (Często) Bije/Pokonuje (swego) brata

He beat his brother - (Wczoraj) Pobił/Pokonał (swego) brata


Fablokorfa

Pobił brata bowinno być lepiej brzmi niź bił

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.