1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim annem farklı bir yol s…

"Benim annem farklı bir yol seçmiş olacak."

Çeviri:My mother will have chosen a different road.

May 15, 2014

9 Yorum


aylinata2

Baska bir soruda moderatör "road" un üzerine basilarak yürünen yol,yani somut bir kavram oldugunu yazmisti.Burada kullanilan "road" ise soyut bir yol(yol/yöntem/çare) Demekki "road"soyut olarak ta kullanilabiliyor.


erkan357923

Nereden anladın. Somut yol da olabilir birada


hilal791812

My mother olduğu icin has olmasi gerekmiyor mu?


Durmus694303

Road yerine way i neden kabul etmedi


saadetyd

Another day niye olmadı


saadetyd

pardon day değil another way niye olmadı diye soracaktım:)


placebo736034

Wife demiş o şıkta çünkü


sakyne

Diğer ya da başka bir yol yerine farklı bir yol dediği için sanırım


Murat875498

Different dedik yemedi dallama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.