"Benim annem farklı bir yol seçmiş olacak."

Çeviri:My mother will have chosen a different road.

May 15, 2014

9 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

aylinata2

Baska bir soruda moderatör "road" un üzerine basilarak yürünen yol,yani somut bir kavram oldugunu yazmisti.Burada kullanilan "road" ise soyut bir yol(yol/yöntem/çare) Demekki "road"soyut olarak ta kullanilabiliyor.

January 29, 2017

erkan357923

Nereden anladın. Somut yol da olabilir birada

August 27, 2017

saadetyd

Another day niye olmadı

May 15, 2014

saadetyd

pardon day değil another way niye olmadı diye soracaktım:)

May 20, 2014

placebo736034

Wife demiş o şıkta çünkü

May 4, 2016

sakyne

Diğer ya da başka bir yol yerine farklı bir yol dediği için sanırım

November 22, 2018

Murat875498

Different dedik yemedi dallama

December 14, 2017

hilal791812

My mother olduğu icin has olmasi gerekmiyor mu?

February 28, 2018

Durmus694303

Road yerine way i neden kabul etmedi

April 26, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.