Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim annem farklı bir yol seçmiş olacak."

Çeviri:My mother will have chosen a different road.

4 yıl önce

8 Yorum


aylinata2

Baska bir soruda moderatör "road" un üzerine basilarak yürünen yol,yani somut bir kavram oldugunu yazmisti.Burada kullanilan "road" ise soyut bir yol(yol/yöntem/çare) Demekki "road"soyut olarak ta kullanilabiliyor.

1 yıl önce

erkan357923

Nereden anladın. Somut yol da olabilir birada

1 yıl önce

saadetyd

Another day niye olmadı

4 yıl önce

saadetyd

pardon day değil another way niye olmadı diye soracaktım:)

4 yıl önce

placebo736034

Wife demiş o şıkta çünkü

2 yıl önce

Murat875498

Different dedik yemedi dallama

10 ay önce

hilal791812

My mother olduğu icin has olmasi gerekmiyor mu?

7 ay önce

Durmus694303

Road yerine way i neden kabul etmedi

5 ay önce