A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I do not have a sister."

Fordítás:Nincsen nővérem.

4 éve

7 hozzászólás


Kitti228311

miert do not have? nem ertem, miert nem lehet osszevonni...

3 éve

margitsumser

Lehet összevonni: I don't have.... Itt azonban nem az összevonást gyakoroljuk éppen.

1 éve

Frank_Anthony

Miért nem jó így: Nekem nincs egy húgom?

4 éve

Somogyi0

Itt miért kel kirakni az "a" a sister elé?

3 éve

MarkWendle

Nekem is ez a kedesem, az "a".

3 éve

marton44

Testverem miert nem jo a sister lanytestvert is jelent

3 éve

JeviczkiAdam

mert abba beleszámít a brother

2 éve