1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I design it."

"I design it."

Çeviri:Ben onu tasarlarım.

May 15, 2014

84 Yorum


RorschachsVoice

ben tasarlarım onu'yu kabul etmedi. ilginç.


bilgekaganyilmaz

Devrik cümle olunca kabul etmiyor.


YamurKay

Ben göster bana yazmıştım baska bir soruya kabul etmisti


Ygt_1907

Evet. Maalesef öyle kardeşim


FlYusufCem1

ingilizcesini yazman gerekiyor


FurkanAka4

Türkçe'ye giren "dizayn" kelimesi..


...Berra...

O kadar haklısın ki


ElifSena020

Tasarlarım yazsaydın ya


BatuhanDede25

ben onu düzenlerim yazmışım :D


OrhanCtnky

Bir önceki soruda Türkçesini verdi ingilizcesine aynısını yazdım kabul etmedi.


hayati364402

ben dizayn ederim anlamına da gelir. Türkçede dizayn kelimesi ile hedef göstermeye gerek yok. Ne halk dilinde ne resmi dilde. Çünkü dizayn kelimesi bize ingilizceden geçti ve anlamı nettir.


seymanur2334

Ben neyi tasarlarım acaba???


seydakavak

benim tasarımım o neden olmuyor


Preternatural

O zaman "It is my design." olması gerekirdi.


caylanbal4735

O zaman o benim tasarımım olurdu


Elanur110

Ben onu tasarlarım olucak


axinkaya308

Devrik cümlede ondan


yahya_samsa

Burada it yerine its kullanılsa olurmu it hangi durumlarda onun anlamini aliyor acaba ?


Profil_

Tasarlarım yerine düzenlerim yazdım olmadı


OsmanYlmaz5

aynisini bende yazfim tek olmadigima sevndim;) ama tasarlmakla duzenlemek ayni anlma gelmiyor.desing tasarım demek..


silentsprong

Onu anlamını nerden cikardik ki


Jamirado

onu ben tasarladım ... yazdım yazım hatası olarak kabul etti halbuki ben bilinçli yazdım. düzeltilmesi gerekli.


RyuzakiHideki

Ben tasarladım neden olmuyor?


sema543745

Devrik cumle olduğu icin ben tasarladim olmuyor


Nariwa

Çünkü it geliyo sonuna


excalibur45

onu ben tasarladım dedim tasarlarımda yazım hatası varmış ???


sinem42271

Ben tasarladım ile onu tasarladım ayni şey değil mi ?


gul_tektas

Desing düzenlemek olarak kullanamaz mıyız


Usagi0.0Chan

ben tasarladımı kabul etmesi gerekmezmi ?


NEZ695428

Bu programda kisa bi konu anlatım tarzinda bisey yok mu


burakkarac8

Ben dizayn ettim bunu neden yanlış


sert_elif

Ben tasarlarımı kabul etmedi neden


Whiskeyice

"ben onu tasarlarım" yazdım, yanlışmış. "ben onu tasarlarım" olcakmış... Ağzımı bozmak istemiyorum...


WhyS0Serious

Person of intereset geldi aklıma <3


furkan12343

ağzımı bozdurtmayın şimdi ama ha aynısını yazınca kabul etmiyo ya senin ..........ikerim ama ha


furkan12343

....trin gidin a.. ben tasarlarım olsa ne olucak ya


HalitUzan

Dizayn etmek kelimesini niye kabul etmedi ki "o benim dizaynım" yanlış dedi


isovar

''Ben tasarlarım.'' olması gerekmiyor mu?


Hakanyasaroymen

diğerlerinde boşluğu unutunca neredeyse doğru diyor bunda yanlış dedi I designit yazdım yanlışlıkla


mgk_92

'' ben onu dizayn ederim '' kabul etti


mekmunya

bu benim tasarımım yazdım kabul etmedi


Mucosoft

Hatalı yazınca bile kabul edio aynı anlama gelen kelimeyi farklı yazdık. Dizayn ve tasarım arasında fark varmış gibi hata verio ._.


eyphan152950

İlla" onu "mu dicez


isodem2000

o benim tasarım olarakta kabul etmedi bence anlam aynı


ahinApaydn

Ben onu tasarlarım


FigenYolcu1

Ya soyledigi kelimeler yok bile nasıl dogru yapabilirim aekdaslar


Ege962399

Ben tasarlarim onu yazdim kabul etmiyor


BeyzaNur877804

'Ben tasarlarım onu' Dedim kabul etmedi


ErayBa2

Cümle saçma geldi.


yasinIscan

Üggğugğufiuffğxdğyx985d8td8yd85d5s5d9yd55s95z9yz9ys5sy5ss5z5z5s58s5drrr96fğucğ


TanerSARGIN

Ben onu düzenlerim niye olmuyor.


Kingenes506

It olduğundan dolayı onu kelimesini eklemek şarttır itler


eceeegg

Ben tasarlarim onu dedim bence kabul olabilirdi sksijahha


EmrahUraz1

I design her ile aynı değilmi?


tark163442

Altin ligden bir ust lige cikacagim yorum linkini yeni gördüm:)) I am soryy


cumxxi

Onu tasarlarım neresi yanlış bunun


naz376119

Bu kar mikrafon gic birseyi duzgun algilamiyo


perikz14

Konuşmaya basın sonra


onderAtasoy

Ben onu tasarlarım. Dedim cevap da aynı şekilde yazıldı. Ama yanlış yazdı...


onderAtasoy

Ben onu tasarlarim yazdım yanlış dedi...


burak823801

ben tasarlarım onu ile onu ben tasarlarım arasında hiç bir fark yok kabul etmemesi saçma


TimuinTimu

Ben onu tasarladım nasıl söylenir ,aynısı değilmi ?


LEVENTALTU4

Ben onu tasarladım la benim tasarımım arasında ne fark var


zana721

Ben onu tasarlarım ile ben tasarlarım onu arasında bir fark yok türkçede. Bunu düzeltelim lütfen.


deletedplayer01

aga it de gittim lingot verinde çözelim işi .d


EVKARA

ben tasarlıyorumda doğru bir vurgulama ile cevaplama sayılmalı bence


Mehmetdayan1234

I desingit yazdım yanlış diiyo alt tarafı 2 kelime arasında boşluk bırakmadım


Onurzbir

Dizayn etmek olmaz mi


Hira_9

❗DİKKAT❗ ❌"Ben tasarlarım onu" olmaz!! ✔️ Ben onu tasarlarım olur! I=Ben Design: Tasarlamak (fiil) İt: Onu/ o/ (hayvanlar için ("o"))

Hatalara dikkat!

‼️Sosyal medyaya ayırdığınız 15 dk'yı (dakikayı) ingilizce için ayırsanız ingilizcenin %15 ini öğrerirsiniz‼️

İyi dersler...


YahyaBeraa

Bu değişik bir soruydu


Aybke582899

Ben tasarlarım yazdım fakat kabul etmiyor neden ? Bilen varsa yazabilir mi


YahyaBeraa

Bu soru galiba herkesin kafasını


Hebibli_Ferid

İngilizce öğrenicez dedik Türkçe öyreniyoz..


KadirVurgun

"I design" diyor. Ama "I design it" kabul ediyor sadece. İt yok söylemde... Neyse.


ZeinabKalt

Ben onu tasarim kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.