"I design it."

Çeviri:Ben onu tasarlarım.

May 15, 2014

60 Yorum


RorschachsVoice

ben tasarlarım onu'yu kabul etmedi. ilginç.

September 20, 2014

bilgekaganyilmaz

Devrik cümle olunca kabul etmiyor.

October 3, 2014

YamurKay

Ben göster bana yazmıştım baska bir soruya kabul etmisti

July 21, 2015

Ygt_1907

Evet. Maalesef öyle kardeşim

June 7, 2018

YasinKara14

Etti canım

February 4, 2018

berrak319212

Evet

February 4, 2018

Ece1389

Aynennnn

September 18, 2018

FurkanAka4

Türkçe'ye giren "dizayn" kelimesi..

November 25, 2016

seydakavak

benim tasarımım o neden olmuyor

September 19, 2014

Preternatural

O zaman "It is my design." olması gerekirdi.

November 16, 2014

axinkaya308

Devrik cümlede ondan

June 14, 2016

HalitUzan

Senin cumlen devrik olmuş

October 23, 2015

Elanur110

Ben onu tasarlarım olucak

April 8, 2016

HamidDnmez

Ben tasarlarım olmalı

November 4, 2014

BatuhanDede25

ben onu düzenlerim yazmışım :D

November 27, 2014

OrhanCtnky

Bir önceki soruda Türkçesini verdi ingilizcesine aynısını yazdım kabul etmedi.

April 7, 2015

eneskart2006

It olduğundan dolayı onu kelimesini eklemek şarttır itler

August 29, 2018

yahya_samsa

Burada it yerine its kullanılsa olurmu it hangi durumlarda onun anlamini aliyor acaba ?

December 27, 2014

Profil_

Tasarlarım yerine düzenlerim yazdım olmadı

February 19, 2015

OsmanYlmaz5

aynisini bende yazfim tek olmadigima sevndim;) ama tasarlmakla duzenlemek ayni anlma gelmiyor.desing tasarım demek..

March 19, 2015

silentsprong

Onu anlamını nerden cikardik ki

March 21, 2015

Jamirado

onu ben tasarladım ... yazdım yazım hatası olarak kabul etti halbuki ben bilinçli yazdım. düzeltilmesi gerekli.

April 20, 2015

RyuzakiHideki

Ben tasarladım neden olmuyor?

May 16, 2015

excalibur45

onu ben tasarladım dedim tasarlarımda yazım hatası varmış ???

June 30, 2015

sinem42271

Ben tasarladım ile onu tasarladım ayni şey değil mi ?

July 25, 2015

gul_tektas

Desing düzenlemek olarak kullanamaz mıyız

July 26, 2015

Usagi0.0Chan

ben tasarladımı kabul etmesi gerekmezmi ?

July 29, 2015

NEZ695428

Bu programda kisa bi konu anlatım tarzinda bisey yok mu

August 7, 2015

burakkarac8

Ben dizayn ettim bunu neden yanlış

August 7, 2015

sert_elif

Ben tasarlarımı kabul etmedi neden

August 24, 2015

Whiskeyice

"ben onu tasarlarım" yazdım, yanlışmış. "ben onu tasarlarım" olcakmış... Ağzımı bozmak istemiyorum...

September 1, 2015

WhyS0Serious

Person of intereset geldi aklıma <3

September 8, 2015

furkan12343

ağzımı bozdurtmayın şimdi ama ha aynısını yazınca kabul etmiyo ya senin ..........ikerim ama ha

September 26, 2015

furkan12343

....trin gidin a.. ben tasarlarım olsa ne olucak ya

September 26, 2015

HalitUzan

Dizayn etmek kelimesini niye kabul etmedi ki "o benim dizaynım" yanlış dedi

October 23, 2015

isovar

''Ben tasarlarım.'' olması gerekmiyor mu?

October 24, 2015

Hakanyasaroymen

diğerlerinde boşluğu unutunca neredeyse doğru diyor bunda yanlış dedi I designit yazdım yanlışlıkla

October 27, 2015

mgk_92

'' ben onu dizayn ederim '' kabul etti

January 31, 2016

mekmunya

bu benim tasarımım yazdım kabul etmedi

February 13, 2016

Mucosoft

Hatalı yazınca bile kabul edio aynı anlama gelen kelimeyi farklı yazdık. Dizayn ve tasarım arasında fark varmış gibi hata verio ._.

November 8, 2016

eyphan152950

İlla" onu "mu dicez

March 23, 2017

HaticeAska

Ben dizayn ederim yazdım tasarlarım olacak dedi, ondan önce düzenlerim yazmıştım alışkanlıktan o zaman da dizaynn olacak demişti benimle dalga geçiyor şerefsiz.

July 13, 2017

lakman2

:):(:):(:):(

August 5, 2017

hayati364402

ben dizayn ederim anlamına da gelir. Türkçede dizayn kelimesi ile hedef göstermeye gerek yok. Ne halk dilinde ne resmi dilde. Çünkü dizayn kelimesi bize ingilizceden geçti ve anlamı nettir.

August 9, 2017

isodem2000

o benim tasarım olarakta kabul etmedi bence anlam aynı

September 7, 2017

ahinApaydn

Ben onu tasarlarım

September 25, 2017

FigenYolcu1

Ya soyledigi kelimeler yok bile nasıl dogru yapabilirim aekdaslar

October 7, 2017

Ege962399

Ben tasarlarim onu yazdim kabul etmiyor

November 29, 2017

Meleknazme2

Mal

March 2, 2018

BeyzaNur877804

'Ben tasarlarım onu' Dedim kabul etmedi

April 8, 2018

ErayBa2

Cümle saçma geldi.

April 15, 2018

KaaaBooooM

Üggğugğufiuffğxdğyx985d8td8yd85d5s5d9yd55s95z9yz9ys5sy5ss5z5z5s58s5drrr96fğucğ

May 17, 2018

TanerSARGIN

Ben onu düzenlerim niye olmuyor.

May 24, 2018

Ece1389

Ben tasarlarim onu dedim bence kabul olabilirdi sksijahha

September 18, 2018

EmrahUraz1

I design her ile aynı değilmi?

December 28, 2018

tark163442

Altin ligden bir ust lige cikacagim yorum linkini yeni gördüm:)) I am soryy

March 8, 2019

cumxxi

Onu tasarlarım neresi yanlış bunun

March 10, 2019

naz376119

Bu kar mikrafon gic birseyi duzgun algilamiyo

March 11, 2019

perikz14

Konuşmaya basın sonra

June 22, 2019

Nihan136617

Nabünüz la

July 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.