1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim annem beni sinemaya gö…

"Benim annem beni sinemaya götürür."

Çeviri:My mother takes me to the cinema.

May 15, 2014

5 Yorum


GlRana2

My mother takes me to cinema yazdım kabul etmedi şu 'the' olayını fazla abartıyorlar


kablll

My mother takes to the cinema me ne demiş oluruz?


Nilgnzn

konuya anlam olarak bakmayın. tamamen gramer:) ingilizce kurallı cümle yapısı = isim + fiil + nesne + yer/yön + zaman.


Baha535092

To nedir, nasıl kullanılır açıklayabilir misiniz ?


sibel196384

TO the cinema: sinemayA

_e_a yönelme hal eki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.