1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Bărbatul mănâncă o lămâie."

"Bărbatul mănâncă o lămâie."

Traducere:The man eats a lemon.

May 15, 2014

12 comentarii


Lilian.Moraru

Nu sunt de acord cu "The man eats one lemon". Dacă traduci direct sună la fel însă forma corectă e "The man eats a lemon".


irinutza.s

de ce eats dar nu eat?


papadoz23

eats e doar la he she ....dar eat e la restul


fantomitzah

Gasesti raspunsul aici.


gibtzu

Pentru ca verbul e la persoana a 3 singular


EmilianRot

Nu sunt de acord. Este o singura forma corecta si aceea este prima.


fantomitzah

Nu avem de unde să știm la care două forme te referi dacă nu te exprimi clar.
Dacă e vreo variantă pe care o consideri greșită, spune complet propoziția și argumentează de ce ar fi greșită.


Iulia_Iuli

Dar ce inseamna "one" in aceasta propozitie?


fantomitzah

Este numeralul 1.


mateimaria19

Cine e de acord ca e de fapt The man eats a lemon?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.