"She eats bread."

Çeviri:O ekmek yer.

May 15, 2014

44 Yorum


ilyasozan

Neden eat kelimesine cogul eki getiriliyor?

May 22, 2014

feyzanur.k

" s" takısı fiillere getirildiğinde geniş zaman ( -er/-ar ) anlami katar .

June 12, 2014

Alara_Akan

Eger 'I' deseydi kendinle ilgili soylerden yani 'eat' derdin ama baska bir kisi icin soyluyorsan eger 's' takisi alir ve 'eats' olur umarim anlatabildim :-)

April 5, 2015

incikin_

Sadece "I" ile sınırlandırırsak yanıltıcı olabilir; geniş zamanda özne "he/she/it" veya bunlara karşılık gelen bir isimse fiil -s alır.

I eat.
You eat.
"He eatS." (veya "The man eatS".)
She eatS. (veya "The girl eatS.".)
It eatS. (veya "The dog eatS.".)
We eat.
You eat.
They eat.

November 5, 2017

IREM875752

Cok sagol

August 25, 2017

ali126354

Teşekkür super açıklama

July 11, 2017

irem55yavuz

Cunku genis zamanda he she it oznelerinde s takisi getirilir bu cogul eki degildir

September 12, 2015

NigarAslanova

çünki ondan önce she geliyor.She,he,it olduğu zamn eats oluyor

June 15, 2018

ibrahim901823

O çoğul Eki değil geniş zamanda {he she it} de "s" takısı gelir ama { I you we they} de ise sadece fiilin birinci hali gelir. do you understand?

September 12, 2019

Erkin700431

Bilmem

April 25, 2017

semanur490095

Çünkü she öznesinin olduğu cümlelerde fiile s eki gelit

July 6, 2017

TCSibelAkk

Çünkü s onu genis zaman yapiyor present simple tense yoksa çoğul eki değil o o genellikle bunu yapar gibi

March 5, 2019

EnesDemir7

Fiilin sonuna gelen 's' takısının çoğullıkla alakası yok arkadaşlar. Yalnızca He she it -ki bunlar türkçe de 'o' demektir- ile başlatan cümlelerde eğer cümledeki fiil 1. hali ile kullanılıyorsa ve olunlu ise fiikin sonuna s getirilir

April 4, 2015

frambuaztanesi

O kız ekmek yer bikere

July 11, 2014

incikin_

"O kız ekmek yer."
(= That girl eats bread.)

November 5, 2017

Gulsum736875

That? The olmazmi?

January 4, 2018

sertboy

O kiz ekmek yer

March 13, 2019

HarunArsoy2

She he de s takısı getirilir

October 29, 2017

mehmet786441

O ekmek yer=O kadin ekmek yer

December 7, 2016

aaleynaa12

O ekmeği yer yazıncav neden kabul etmiyor

December 6, 2014

renasirinl

Ekmeği deyince "the bread" olucak.burada "she eats bread" diyor.o ekmek yer."she eats the bread" olsaydi o zaman o ekmeği yer olurdu

March 9, 2015

Zeynepztrk1

o kız ekmek yer diyemez miyiz?

March 9, 2015

Elif890211

Bende oyle dedim aslinda oyle olmali cunku she diyo

August 21, 2017

DavutMaral

'S' takısı cümlede belirtilen nesnenin tekil olarak kullanıldığı zaman kullanılır. Ve cümleye er/ar eki olarak kullanılır.

March 13, 2015

MelekZ

bir kelimenin yeri değişik birşey olmaz

August 20, 2015

zeynepbinay4

neden çoğul eki getiriliyor

September 8, 2015

UtkuArslan4

Genis zaman yuzunden eats oluyor eger s takisi olmassa o ekmek ye diye saxma bir anlam oluyor.

September 22, 2015

cem459395

Genis zamanla bi cumle kuruyorsak ve kurdugumuz cumlede "he she it" ozneleri geciyorsa bu oznelerden sonra gelen fiile "s" takisi gelir

August 2, 2016

Serkandoan17

Hahahaha ingilizcemin karsisinda program donakaldi

August 28, 2017

melisa830784

Eat eats nefarkeder

October 8, 2017

kaan289665

Olum she dedi baykuş kız dedim koymuş

November 5, 2017

incikin_

Biraz kopya verelim:

"O ekmek yer."
(= She eats bread.

"Kız ekmek yer."
(= The girl eats bread.)

"Kadın ekmek yer."
(= The woman eats bread.)

November 5, 2017

sema629630

O yer olucak

December 9, 2017

furkanyaln989587

Lütfen benim grubuma katılın grubun adı : kaplan yürekliler grubumda kimse yok ustetseniz bakabilirsiniz

January 4, 2018

sevdanur14

Eat olması lazım eats olunca ekmekler oluyor bu yanlış düzeltilmelidir.

February 3, 2018

furkanavuo1

o kız erkek yer neden değil ?

August 3, 2018

NevasuNaz

o ekmek yer . yazıyor

September 1, 2018

ece03

Kız ekmek yer neden olmuyor?!

October 19, 2018

UgurKeskin77

O dedim yanlış kız olacak dediniz, kız dedim yanlış o olacak dediniz.

January 3, 2019

mert579499

neden she veya he diye ayırıyorlar böyle cümlelerde she/he yazmaları gerekmekte

January 6, 2019

Kadriye178930

Kiz dedimyanlis dedi

April 4, 2019

AbdullahSa192260

Eats

May 22, 2019

Vefaelebi1

Doğruyu yapıyorum ama doğru çıkmıyor

August 13, 2019

rmirtoprak

Tskler

August 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.