1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She eats bread."

"She eats bread."

Çeviri:O ekmek yer.

May 15, 2014

78 Yorum


ilyasozan

Neden eat kelimesine cogul eki getiriliyor?


feyzanur.k

" s" takısı fiillere getirildiğinde geniş zaman ( -er/-ar ) anlami katar .


bayan_duolingo

Evet. Yani çoğul değil.


Ahmet553250

Birşey anladıysam arap olayım


Alara_Akan

Eger 'I' deseydi kendinle ilgili soylerden yani 'eat' derdin ama baska bir kisi icin soyluyorsan eger 's' takisi alir ve 'eats' olur umarim anlatabildim :-)


incikin_

Sadece "I" ile sınırlandırırsak yanıltıcı olabilir; geniş zamanda özne "he/she/it" veya bunlara karşılık gelen bir isimse fiil -s alır.

I eat.
You eat.
"He eatS." (veya "The man eatS".)
She eatS. (veya "The girl eatS.".)
It eatS. (veya "The dog eatS.".)
We eat.
You eat.
They eat.


Nadir257886

Peki It's ne zaman oluyor ?


tuzunali

Cansız ya da hayvana oluyor


ali126354

Teşekkür super açıklama


irem55yavuz

Cunku genis zamanda he she it oznelerinde s takisi getirilir bu cogul eki degildir


ibrahim901823

O çoğul Eki değil geniş zamanda {he she it} de "s" takısı gelir ama { I you we they} de ise sadece fiilin birinci hali gelir. do you understand?


TCSibelAkk

Çünkü s onu genis zaman yapiyor present simple tense yoksa çoğul eki değil o o genellikle bunu yapar gibi


volkan545060

Çünkü she demiş


ZeynepGlce18

Başka biri hakkında bilgi verirken "o" anlamında çoğul eki kullanılıyor.(bildiğim kadarıyla yani)


Nisa361520

She bir kadin ve erkek ismi olabileceginden cumlede her zaman fiilene "s " takisi gelir


ismail756851

Anlamadım dediğini :(


Abdullah539537

Çoğul değil does ın "s"si


Abdullah539537

O çoğul değil does in "s" si


NigarAslanova

çünki ondan önce she geliyor.She,he,it olduğu zamn eats oluyor


Ali528066

Ben yapmaya calısıyom olmuyor


BraAydeniz

He she it icin kulaniliyor


didem63

Yemek olarak yazıldığı için olabilir. Bence


NurefsanAktay52

Kız yer dediği için.


AlisaDuoli

Ben doulingoyu bitirdim yani ful ingilizcem var do you understand


EnesDemir7

Fiilin sonuna gelen 's' takısının çoğullıkla alakası yok arkadaşlar. Yalnızca He she it -ki bunlar türkçe de 'o' demektir- ile başlatan cümlelerde eğer cümledeki fiil 1. hali ile kullanılıyorsa ve olunlu ise fiikin sonuna s getirilir


frambuaztanesi

O kız ekmek yer bikere


incikin_

"O kız ekmek yer."
(= That girl eats bread.)


Gulsum736875

That? The olmazmi?


sertboy

O kiz ekmek yer


mehmet786441

O ekmek yer=O kadin ekmek yer


HarunArsoy2

She he de s takısı getirilir


Muzaffer493745

She kız demek değil mi? Kız ekmek yer dedim O ekmek yer çıktı?


Glsm180352

She yanına neden is gelmedi?


Pervin633097

She ve he yani o kız ve o erkek yer diye ayırt edici cümle eklenmeli aksi takdirde İngilizceyi özneleri kavrayamadan eksik öğrenir


hekimstomatoloq

Ekmek yer yanlış değıımı? Doğrusu ekmek yiyor olmalı


Ouzhan555183

O ekmeği yer yazdım yanlış dedi ben doğru olmalı


NafizeAkso

Eat eats ne anlama gelir


ALAKASIZTV

Cevap 'o ekmek yer'. Kız mı erkek mi? Kız ekmek yer cevabına yanlış yor!


EZEL741849

Çünkü girl yazmiyor ki


nurg280797

she eats bread da kiz ekmek yer deyince neden kabul etmedi anlamadim


Desingteri

Usg d gets eddy he vs ye hz ahh Wylye urethra and a few other people who have been trying to fight the


zehra949208

ㅐㅏㅑㅋ다ㅡ다ㅛㄷㄱ bunu bileni takip


YunusEMREG130734

Saçma 's' harfi çoğularda kulanılıyor


OlsadaYese

Nasıl orda yiyor yerine yer oluo


cemakyol

"Kız ekmek yer" yazdım neden olmadı ki? "O ekmek yer" olmalı dedi.


EzgiMelisA1

Doğru telafuz ediyorum ama kabul etmiyor


aataySayil

Cogul degil hatalisiniz


hedil263450

Ingilizce çok seviyorum


tuzunali

Çok güzel bu uygulama


hello890416

Kaç kere she eats bread diyorum kabul etmiyor


ecrin464757

Bu ses e bayılıyorum


.ESMA.NUR.EREN.

Eats değilde eat der gibi oluyo HAKSIZLIK BUUU


SleymanCul

Meraba arkadaşlar


sevim4455

Ben yanlislikla breadS dedim yaa!!!


EfeNuri3

Çokkkkk güzellllllllll


AltunHazal

YAW NORMALDE KIZ EKLEMEZSEM KABUL ETMIYOR BURDA EKLEDIM KABUL ETMEDI


didem63

+++++ yaptım full


ekinci.65

Arkadaşlar takipcim yok dualingoda Ekinci.65 takip edin lütfen


NurefsanAktay52

O (kadın ya da erkek) hitap ettiği için. Eğer "I" kelimesi yani kendisinden bahsediyorsa "eat" kullanmalıydı.


mehmet902261

0yundan bıktım


musty193727

Kiz çocuğu ekmek yer dedim hata verdi


HakanBaran17

She eats bread niye yanlış gösteriyor ?bilginiz varmı doğru söylüyorum yanlış diyor


Berker973460

She kelimesini neden kız diye çevirisi yanlış oluyor? "O" olarak çevirilmesini istiyor


aaa426183

Azeri dilinde neden yok?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.