"هي تشرب القهوة."

الترجمة:She drinks coffee.

May 15, 2014

10 تعليقات


ahmedadel62

انا عايز اعرف ليه متبقاش drink ليه بنحط s في الاخر مع ان في جمل تانيه مش بيبقي فيه s في الاخر

May 15, 2014

Tbarqawi

He, she, it تأخذ s

You, we, they, I لا تأخذ

May 15, 2014

mahmoud11111

عشان الضمير he she it بنحط مع الفعل s

August 26, 2014

KhloodMoha

عشان تشرب فعل مضارع بيتحط s مع he,she,it لكن مبتحطش مع i,you,they,we

August 1, 2015

medoomoham

لان he. She . it تضاف لها s مع المضارع

December 21, 2015

Benali401289

ahmedadel62 شف هنا I , you , we , they : لا يوجد في اخرهون s بينما الباقي He , she , it : في أخرهم s هذي هي الجواب وكما هي في قواعد الإنجليزية وأي لغة من لغات the Gauls أي الجرمانيين اتمنى ان تفهم الخلل وتعلق على اللي قلته

June 30, 2019

RaniaElfek

طيب ليه مش حاطط قبل القهوه the

March 24, 2015

kokibila0

لي ما بنعملش drunk و بنعمل drink

December 29, 2015

uday715590

انا كتبت الجملة صح وبيقولي خطا ! لماذا؟؟؟؟

September 29, 2016

NEuD5

لي ما خط tha قبل القهوة

November 9, 2016
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.