"It is a turtle."

Çeviri:O bir kaplumbağa.

4 yıl önce

10 Yorum


Stormstrid

o bir tosbağa yazdım kabul etti :D

3 yıl önce

Tansu36664

Ciddi misin

2 yıl önce

rabiya27R61

Tosbağa ve kaplumbağa eş anlamı

9 ay önce

Noltiva

bu bir kaplumbağa yazdim kabul etmedi

10 ay önce

Faz40

O bir kaplumbağa. nın sonuna dır eklenmesi gerekmiyor mu

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Bildiğim kadarıyla Türkçede iki şekilde de doğru kabul ediliyor: Ancak -dır eki konuşma dilinde genellikle atılıyor.

1 yıl önce

BerkayArsl10

ben de o bir kaplumba yazdım yanlışıkla yanlış dedi

1 yıl önce

sarimsaklikrep

allah askina bu mikrofonu nasil kullaniyorsun

1 yıl önce

Tolgazorba

Mikrofon nasil kullanilir? Agzimla kullanıyorum ben.

2 ay önce

bilmeneger

o bir kaplumbağa yazdım yarım saat kabul etmeyi bekletecek kadar ne düşündünüz anlamıyorum

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.