"Itisaturtle."

Çeviri:O bir kaplumbağa.

4 yıl önce

56 Yorum


Stormstrid

o bir tosbağa yazdım kabul etti :D

4 yıl önce

Tansu36664

Ciddi misin

2 yıl önce

rabiya27R61

Tosbağa ve kaplumbağa eş anlamı

11 ay önce

Noltiva

bu bir kaplumbağa yazdim kabul etmedi

1 yıl önce

Faz40

O bir kaplumbağa. nın sonuna dır eklenmesi gerekmiyor mu

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Bildiğim kadarıyla Türkçede iki şekilde de doğru kabul ediliyor: Ancak -dır eki konuşma dilinde genellikle atılıyor.

1 yıl önce

BerkayArsl10

ben de o bir kaplumba yazdım yanlışıkla yanlış dedi

2 yıl önce

sarimsaklikrep

allah askina bu mikrofonu nasil kullaniyorsun

1 yıl önce

Tolgazorba

Mikrofon nasil kullanilir? Agzimla kullanıyorum ben.

3 ay önce

BerkayAtakay

komiksin kral

4 hafta önce

bilmeneger

o bir kaplumbağa yazdım yarım saat kabul etmeyi bekletecek kadar ne düşündünüz anlamıyorum

1 yıl önce

ZafarNaqiy

Bu bir kaplunbaga yazdim kabul etmedi.cevap o bir kaplunbaga.

6 gün önce

brahimBozk16

İs it a turtle diyor sanki kadın

11 ay önce

1323261825

Herşeyi yanlış kabul ediyor

7 ay önce

Ervabetul2

Tospik daha tatli

2 yıl önce

krizagold

Peki is eki hangi durumlarda ekleniyor.

4 yıl önce

BfrbxrgonV

Kdcjcjcjfckckfkdkdkfkb

3 yıl önce

ErdemOyund1

Biz ne diyoz sen ne

2 yıl önce

ElaNaz15

Abi bu tartışılacak şey mi?

2 yıl önce

NejanSandk

O bir kaplumbağa yerine bu bir kaplunbağa yazdım kabul etmedi of...

2 yıl önce

habip615130

Nen doğru yazdığım halde kabul etmedi

2 yıl önce

Nejatzer

It kelimesini küçük yazdım(ıt) kabul etmedi

4 yıl önce

hseyingne0

büyükle başlanır

3 yıl önce

SelinNehirgmsdl

Kabul etmez çünkü; Cümleyi büyük harfle yazarsan "It"olarak yazmak zorundasın çünkü ingilizcede büyük harflerde "I" harfi yoktur. Cümleyi küçük harfle yazarsan "i" harfini kullanmak zorundasın çünkü ingilizce alfabesinde küçük harfte "ı" harfi yoktur. Yardımcı olabildiysem sevindim.

4 yıl önce

eda955346

Aynn

3 yıl önce

hseyingne0

''I'' ben demek canım

3 yıl önce

ElaNaz15

İ harfi yoktur. Aslinda vardir ama buyuk i yoktur.

2 yıl önce

mertefe15

Tabi etmez

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede kücük ı diye bir harf ok, kucuk olan i, büyük olan I.

4 yıl önce

Seval876171

Salak bir kez noktalı harf olmaz ing de

2 yıl önce

BfrbxrgonV

Ksprm

3 yıl önce

BfrbxrgonV

Dmdmdmdmvcmxmffmfmcmdmfmdmdmfmtrmfmdkdmdkdmfdd, XmxmxX! X?x!x!c!c!c! Mxmcmcv cmcmvmmvm

3 yıl önce

meric2006

bende öyle yazdım ama kabul etmedi

4 yıl önce

alyapelin

başka bir cümlede is yazmadığım için soru olamayacağını söyledi ben de bunda is var diye mı dedim kabul etmedi

3 yıl önce

kitapkurdu258

duolingo malı dünya malı herkez onu kullanmalı

3 yıl önce

Seval876171

Ayn çok güzel

2 yıl önce

eda955346

Evet

3 yıl önce

Gkhan255724

O ile Bu yu ayırıyorlar yaa

3 yıl önce

diemosk

Ben rafael dedim neden etmedi anlamadım......................

3 yıl önce

PinkMor445

bu kaplumbağa

3 yıl önce

mertefe15

Sksjssjnsjs

2 yıl önce

bengu2005

şimdilik atlayalım ne ya salak salak şeyler,

3 yıl önce

hseyingne0

soruyu dııııııııııııııııııııııııııt

3 yıl önce

freedom129787

Önce kablumbaga diyo sonra tosbaga bune

3 yıl önce

hsanN1

Bilmiyorum ki

2 yıl önce

thelost06

Bunlar oyuncak lan daha demin indirdim yemin ederim baya gelisti jdjdjs

2 yıl önce

IsmailcanT1

Adana merkez patlıyor herkes

2 yıl önce

Seval876171

Allahım çok kolay bunlar mal

2 yıl önce

NisanurKoc1

Kime dedin? Kime dediysen sana çekmiş tipinden belli

2 yıl önce

ErdemOyund1

Mal beliki sensin uyarıyosun (dikat benim gibi olmayın)

2 yıl önce

ErdemOyund1

Aynen

2 yıl önce

alperozbal

yazım yanlısı yaptım dıye kabul edılmedı

1 yıl önce

renasirinl

It bu demek degil mi

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

it ''o'' anlamı verir. he/she/it= o (3. tekil şahıs). bu = this.

4 yıl önce

cerendeniz103

It o demek

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.