"Bărbații citesc ziarul."

Traducere:The men read the newspaper.

May 15, 2014

23 de comentarii
Această discuție este blocată.


Maria307289

Daca greșesc doar o singura litera de ce nu mi se puncteaza?


StefaAanAd

Asa mi s a intamplar si mie


Ams1408

Pentruca jocul presupune ca e gresit De acum incearca sa nu gresesti


WRT1KS

Asa si la mine


BadyDanutz

De ce trebuie sa folosim "the " nu inteleg ?


AncaStefan16

Pentru ca asa se articuleaza cuvantul. Spre exemplu, men=bărbați, the men= bărbații, totul tine de articol


AndreeaSerba1

"The" este articolul pozitiv în engleza ce denumește un anumit lucru


Ams1408

Pentruca e articol daa


CAZACUMIA

Noi trebuie să folosim "the" deoarece acel cuvânt este articulat. EXEMPLU: apple - the apple măr - mărul


HORIA893519

Eu nu am greșit și mi-sa pus greșeală


Ams1408

Esti sigura ca nu ai gresit


StefaniaIr9

Scriu fraza corect si nu o ia in calcul


Ams1408

Zi pe cineva sa te ajute ca sa iti mearga


justina790814

Si mie mi se întâmplă la fel


COCOSRAFAE

Daca scriu corect, dc nu ma lasa sa trec mai departe ?


Sabrina465329

De ce aici se pune s la read dar la propozitia aceasta : Women read the newspaper" nu se pune de ce?


Catalina490091

Nu mai ziceti ca voi nu ati gresit si ca va pune greseli ca daca nu-ti placea aplicatia ti-o dezinstalai pe bune acum ce naiba


Gabijugi371

Noi spunem si,si se vede ca sunt foarte multe greșeli. Si pt asta comentăm si nu se face nimic. Stai fară griji,ca multi ies de aici dupa ce se satură. Daca fac asa un site am si grija sa mulțumesc invataceii. Nu mai recomand nimanui aces site si o sa ies curand si eu. E prea mult. Nu bagi variante greșite la începători. Nu atat de mylte greșeli. Sunt ❤❤❤❤❤❤ noi dar ei......


Ams1408

Poate nu îi merge bine aplicatia

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.