Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You have children."

Çeviri:Senin çocukların var.

4 yıl önce

13 Yorum


playmorezeppelin

You have children. children = çocuklar child = çocuk sen çocuklara sahipsin. olması gerekmiyor mu? You have child = sen çocuk sahibisin. olurdu eğer yanlışım varsa düzeltim mesaj olarak iletirseniz sevinirim. kolay gelsin...

4 yıl önce

kral398659

Hzhdh

2 yıl önce

Melike874563

Çok güzel soru

9 ay önce

mustafa6181

Cocuk sahibi diyor children kullanmis child olacak soru yalnis

4 yıl önce

FY02

söylüyorumm söylüyorum anlamıyor...

3 yıl önce

isimsiz03

çıldırın diye okuyorum olmuyo illa cildirin dıycemm !!

2 yıl önce

isimsiz03

şey linkot verirmisiniz lutfen

2 yıl önce

HakkMert007

EVLAT ÇOCUK DEMEKTİR ADAM PARÇASI

1 yıl önce

erencoskun4

Ne kadar saçma bir cümle

1 yıl önce

Nazmzsoy

Hep bu cumlenin sonuna var kelimesini koymayi unutuyorum

11 ay önce

FiratTirya

You have children

9 ay önce

BurakYlmaz106096

Dogru okuyom yanlış diyor soktigum

4 ay önce

abdullah271850

Neden çocuklar demis ki s takısı yok

2 ay önce