"Youhavechildren."

Çeviri:Senin çocukların var.

4 yıl önce

34 Yorum


https://www.duolingo.com/playmorezeppelin

You have children. children = çocuklar child = çocuk sen çocuklara sahipsin. olması gerekmiyor mu? You have child = sen çocuk sahibisin. olurdu eğer yanlışım varsa düzeltim mesaj olarak iletirseniz sevinirim. kolay gelsin...

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/SAKLAMEN

çok zor

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/SAKLAMEN

nediyorsun playmorezeppelin

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/sadk165082

Altindaki anlami okursan cozersin

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/Melike874563

Çok güzel soru

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/FY02

söylüyorumm söylüyorum anlamıyor...

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/salih598997

Aynen

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/kral398659

Hzhdh

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/isimsiz03

çıldırın diye okuyorum olmuyo illa cildirin dıycemm !!

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/isimsiz03

şey linkot verirmisiniz lutfen

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/HakkMert007

EVLAT ÇOCUK DEMEKTİR ADAM PARÇASI

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/erencoskun4

Ne kadar saçma bir cümle

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Nazmzsoy

Hep bu cumlenin sonuna var kelimesini koymayi unutuyorum

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/FiratTirya

You have children

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/BurakYlmaz106096

Dogru okuyom yanlış diyor soktigum

9 ay önce

https://www.duolingo.com/abdullah271850

Neden çocuklar demis ki s takısı yok

7 ay önce

https://www.duolingo.com/remYldrm19

Çoğul ekini neye göre belirtiyoruz ben neyi anlamiyorum aceba

4 ay önce

https://www.duolingo.com/berre26

Senin derken your dememiz gerekmiyor mu neden you dedik

1 ay önce

https://www.duolingo.com/mustafa6181

Cocuk sahibi diyor children kullanmis child olacak soru yalnis

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/akredite35

Ayrıca You have ifadesi senin sende sizde gibi anlamlar ihtiva ediyor. Bu sebeple sizin çocuklarınız var anlamı çıkarılabilir diye düşünüyorum.

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/tatenlos

çocuğu var olmazmı

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/ademtanrikulu

Senin çocuğun var da olur bence

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/EsranurDer

Nası çocukların oluyo yaaaaaaa

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/akredite35

İlk başta ben de tekil düşündüm. Ama Child=çocuk ~ Children=çocuklar doğrusu.dolayısıyla cümlede hangisinin olduğuna dikkat etmekte fayda var.

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/SmgeMalkoc

Sen bir çocuğa sahipsin olmaz mı?

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/sadik2020

children diyorum anlamıyo

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/SevketCan

Sen cocuklara sahipsin nasil yaziliyor?

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/ekrem.oztu

You have children

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/hcergi

Soru yanlis child cocuk,children cocuklar

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/elfyldrmfrkn

Bir iki alıştırma öncesinde aynı ifadeyi have got olarak cevirdi ve benimkini yanlış buldu. Hiçbir şey anlamadım

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/karamelek81

You help children olmicakmi

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/BerfinKara6

Have

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/ela3nur

Ayni anlama gelen sozcukleri kabul etmiyo yaa off :/

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/qusyetec

sen çocuklara sahipsin neden olmuyor

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.