"Youhavechildren."

Çeviri:Senin çocukların var.

4 yıl önce

13 Yorum


playmorezeppelin

You have children. children = çocuklar child = çocuk sen çocuklara sahipsin. olması gerekmiyor mu? You have child = sen çocuk sahibisin. olurdu eğer yanlışım varsa düzeltim mesaj olarak iletirseniz sevinirim. kolay gelsin...

4 yıl önce

isimsiz03

şey linkot verirmisiniz lutfen

2 yıl önce

Melike874563

Çok güzel soru

1 yıl önce

FY02

söylüyorumm söylüyorum anlamıyor...

3 yıl önce

kral398659

Hzhdh

2 yıl önce

isimsiz03

çıldırın diye okuyorum olmuyo illa cildirin dıycemm !!

2 yıl önce

HakkMert007

EVLAT ÇOCUK DEMEKTİR ADAM PARÇASI

1 yıl önce

erencoskun4

Ne kadar saçma bir cümle

1 yıl önce

Nazmzsoy

Hep bu cumlenin sonuna var kelimesini koymayi unutuyorum

1 yıl önce

FiratTirya

You have children

1 yıl önce

BurakYlmaz106096

Dogru okuyom yanlış diyor soktigum

7 ay önce

abdullah271850

Neden çocuklar demis ki s takısı yok

5 ay önce

remYldrm19

Çoğul ekini neye göre belirtiyoruz ben neyi anlamiyorum aceba

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.