"Kobietamasukienki."

Tłumaczenie:The woman has dresses.

4 lata temu

7 komentarzy


tem0x57

Dlaczego taka forma jest dopuszczalna, a nie jest wymagana forma The woman has the dresses?

4 lata temu

bozena222343

Nie wiem to chyba znaczy o ile pamiętam are your not

9 miesięcy temu

MarcinBiel2

A która kobieta nie ma ;)

3 lata temu

xmonyko

Dlaczego przed woman jest wymagane the?

9 miesięcy temu

Yola448704

xmonyko, tu nie chodzi o "wymagania". Są tylko dwie możliwości:
- "A woman" (jakaś kobieta, każda kobieta), albo:
- "The woman" (może sąsiadka albo koleżanka wspomniana w poprzednim zdaniu...)

Kobieta (o której rozmawiamy) ma sukienki - The woman has dresses

8 miesięcy temu

bozena222343

W tym to nie wiem ale w innych przypatkach może to oznaczać ta lub inne.mam nadzieje że pomogłam

9 miesięcy temu

Tosia666102

Nie zrobiłam żadnego błędu a i tak mi nie zaliczylo.

4 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.