A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kevesebbet esett ebben az évben."

Fordítás:It has rained less this year.

4 éve

6 hozzászólás


GergelyMol1

Már elfogadja az in this year-t.

3 éve

ohollos

It has rained less in this year (kell az in vagy nem?)

4 éve

gwandal

Nem kell, ilyenkor az angol nem hasznal semmit (last year, next week, today, stb)

4 éve

freemail.hu

Én is ezt írtam, és logikátlan hogy ez miért hiba. Mindenki tudná hogy ban-ben-t jelent, ettől nem kéne, hogy értelmileg hibás legyen, max felesleges.

4 éve

zsalica
zsalica

én is ezt irtam és nekem sem fogadta el, és látom, hogy még mindig homály fedi a választ.

4 éve

Sjanko
Sjanko

Nem lehetett bejelenteni (nem jelentek meg az opciók), hogy, szerintem (?) a helyes megoldás "It was rained less this year". (És nem "It has...) Hogyan van ez, segítene valaki?

.

3 éve