"You eat the chicken."

Çeviri:Siz tavuğu yersiniz.

May 15, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

sinanakayy

Sen tavuk yersin yazdım peki tavuğu olarak nasıl anlayabiliriz...

May 15, 2014

Nilgnzn

tavuk cümlede nesne konumunda ve önünde the kullanılmış yani belirli bir tavuk kastediliyor. ''sen tavuk yersin'' = ''you eat chicken''.

May 18, 2014

myc79

Sağol

December 10, 2014

danger6868

Harika

May 20, 2015

BircanBozo

teşekkür ederim

July 15, 2015

eflatun155232

Başında "the" varsa tavuğu oluyor işaret etmek gibi bişi bir şeyin başında the varsa onu anlamı verir.

October 17, 2018

Eraysenel57

Siz tavuğu yersiniz nasıl oluyor burda siz eki nerden türemiş arkadaşlar ?

March 16, 2018

FerahKutlu

the bir nesnenin önüne gelirse(chicken,ball,milk etc.)özellikle o nesneden bahsedilir. Örneğin masada tavuk var ve karşımdaki bana 'o' tavuğu yememi söylüyor. Türkçede the gibi bir kelime olmadığından ek getiririz. Bu yüzden tavuğu olmuştur. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

October 28, 2017

MUHAMMED-TARIK

tavugu ile tavuk arasindaki fark nedir ?

December 12, 2016

incikin_

Karşımızdaki kişi hangi tavuğu kastettiğimizi biliyorsa "Sen tavuğu yersin." deriz. Burada tavuk belirtili haldedir.

Örneğin sofrada bir prsiyon balık ve bir porsiyon tavuk var. Arkadaşıma diyorum:

You eat the chicken.
(= Sen tavuğu yersin.)

Eğer genel olarak tavuk yemeğinden bahsediyorsak "tavuğu" veya "the chicken" demeyiz.

You always eat chicken.
(= Sen her zaman tavuk yersin.)

October 29, 2017

Ali781147

Onunde the eki oldugu icin belirtlimis oluyor

July 24, 2017

altug847877

cumleye anlasilabilecek bir ifade veya anlam konmasini talep ediyorum siz mi sen mi belli olmuyor

October 29, 2017

incikin_

Doğru tercümelerin hepsi kabul ediliyor. "Sen" olarak da "siz" olarak da çevirebilirsiniz. Aynı durum özne olarak "o" kullanıldığında da geçerli: "He", "she" veya "it" olarak çevirebilirsiniz.

October 29, 2017

hafsadashie

sen tavuk yersinle sen tavuğu yersinin ne farki var ya

September 1, 2015

AklmaGelin

Your olmasi gerek

December 10, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.