"You eat the chicken."

Çeviri:Siz tavuğu yersiniz.

4 yıl önce

16 Yorum


sinanakayy

Sen tavuk yersin yazdım peki tavuğu olarak nasıl anlayabiliriz...

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

tavuk cümlede nesne konumunda ve önünde the kullanılmış yani belirli bir tavuk kastediliyor. ''sen tavuk yersin'' = ''you eat chicken''.

4 yıl önce

myc79

Sağol

3 yıl önce

danger6868

Harika

3 yıl önce

BircanBozo

teşekkür ederim

3 yıl önce

eflatun155232

Başında "the" varsa tavuğu oluyor işaret etmek gibi bişi bir şeyin başında the varsa onu anlamı verir.

3 gün önce

FerahKutlu
FerahKutlu

the bir nesnenin önüne gelirse(chicken,ball,milk etc.)özellikle o nesneden bahsedilir. Örneğin masada tavuk var ve karşımdaki bana 'o' tavuğu yememi söylüyor. Türkçede the gibi bir kelime olmadığından ek getiririz. Bu yüzden tavuğu olmuştur. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

11 ay önce

MUHAMMED-TARIK

tavugu ile tavuk arasindaki fark nedir ?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Karşımızdaki kişi hangi tavuğu kastettiğimizi biliyorsa "Sen tavuğu yersin." deriz. Burada tavuk belirtili haldedir.

Örneğin sofrada bir prsiyon balık ve bir porsiyon tavuk var. Arkadaşıma diyorum:

You eat the chicken.
(= Sen tavuğu yersin.)

Eğer genel olarak tavuk yemeğinden bahsediyorsak "tavuğu" veya "the chicken" demeyiz.

You always eat chicken.
(= Sen her zaman tavuk yersin.)

11 ay önce

Ali781147

Onunde the eki oldugu icin belirtlimis oluyor

1 yıl önce

Eraysenel57

Siz tavuğu yersiniz nasıl oluyor burda siz eki nerden türemiş arkadaşlar ?

7 ay önce

altug847877

cumleye anlasilabilecek bir ifade veya anlam konmasini talep ediyorum siz mi sen mi belli olmuyor

11 ay önce

incikin_
incikin_

Doğru tercümelerin hepsi kabul ediliyor. "Sen" olarak da "siz" olarak da çevirebilirsiniz. Aynı durum özne olarak "o" kullanıldığında da geçerli: "He", "she" veya "it" olarak çevirebilirsiniz.

11 ay önce

hafsadashie

sen tavuk yersinle sen tavuğu yersinin ne farki var ya

3 yıl önce

AklmaGelin

Your olmasi gerek

10 ay önce

AsrnMert

OgffffVgAJ

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.