A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ne nézz bele a dobozba!"

Fordítás:Do not look in the box.

4 éve

12 hozzászólás


ValaKi68616

Do not look into box miért nem jó? Into helyett "in the" kellett volna. Miért?

1 éve

Harga
Harga

Próbáld így: "Do not look into the box." (Remélem jó így.)

6 hónapja

karak74

2017.03 -ban: magyarról angolra kellett fordítanom, és beolvasni az angol szöveget. Eredmény: "Helyes Ezt hallottuk: do not look into the box." Eszerint ma elfogadná!

1 éve

Gizus123

Meg tudná valaki mondani, hogy ebben az esetben miért look és nem look at?

3 éve

tothcila
tothcila

Nem look, hanem look in. Az angolban nem lehet több elöljáró egymás után. In = -ba -be Ne nézz "bele" a doboz"-ba"! Magyarul ez így lenne helyes, hogy "Ne nézz a dobozba!" A "bele" már eleve a toldalékban (ba) van elrejtve. Szerencsére itt oda-vissza magyarul és angolul is tanulunk néhány társunk véleményével ellentétben.

3 éve

hegedus10

Mert a look at az valamire / kire néz. Look at me! / Nézz rám!

3 éve

Gizus123

Köszönöm

3 éve

Arika777

Watch miért nem jó?

3 éve

tothcila
tothcila

Mert a watch folyamatos nézést jelent, nem belekukkantást.

3 éve

AlbertJzse

A see nèzni mièrt nem jo

2 éve

naferenc

Az angolban mindig ki kell tenni a személyes névmást. Itt hiányzik a you.

4 éve

DrBuboBubo

Nem hiányzik. Ez egy felszólító mondat. Felszólító mondat esetén pont, hogy nem szabad kitenni.

4 éve