"Ben elbise giyerim."

Çeviri:I wear a dress.

4 yıl önce

31 Yorum


UMC2003

" I wear dress" olarak çevrilemez mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cevrilemez. ingilizcede sayilabilen tekil nesnelerin basina her zaman bir belirleyici gelmek zorundadir (my your the a any vs). Bu herhangi bir elbise manasinda ise de gelecek kelime a'dir. aciklamalar: https://www.duolingo.com/comment/2319658

4 yıl önce

dila21

O zaman verdiği cümlede 'Ben bir elbise giyerim' olması gerekmez mi?

4 yıl önce

tayfunakyilmaz

Arkadaslar ogretilmek istenen de bu sanirim! "Ben bir elbise giyerim" cumlesini zaten bu sekilde yani "i wear a dress" seklinde ceviririz. Fakat konu burada "Ben elbise giyerim" cumlesinin dogru cevirisi ile ilgili. Bu durumda da her sekilde, elbise sayilabilir bir nesne oldugu icin "i wear a dress" demek zorundayiz anladigim kadariyla.

3 yıl önce

tunahanaras

Bu soruyu yanıtlar mısınız

4 yıl önce

otuz3

Bu soruyu neden yanitlamadilar ki ?:s

4 yıl önce

BobbyClarkson

Cümlenin "bir elbise" değip dememesi ile alakalı değil durum. Inglizce cümle yapısı gereği, kelimeye göre "a", "an", "the" gelmelidir. "I wear dress." yanlış bir cümledir. Tıpkı, "Ben kullanır araba." cümlesinin yanlışlığı gibi.

3 yıl önce

YGT799175

I wear dress olmuyor. A'yı koymayı unutmuşum güya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 yıl önce

neslinci

i wear a dresses dedi yuh yani

3 yıl önce

irema90

I wear dress daha döğru. çünkü ben bir elbise giyerim değil, ben elbise giyerrim diyeceğiz.

2 yıl önce

emine296636

Ben bir elbise giyerim değil ben elbise giyerim diyo

2 yıl önce

sude112

Çok saçma ha "a" koymusum ha koymamisim ne farkeder ?

2 yıl önce

gezrumeysa

Neden a getiriyoruz ben bir elbise giyerim demiyoruz ki. A getirmedim diye yanlis saydi ☹️

1 yıl önce

bilgekaganyilmaz

I wear dress neden olmadı? Ben bir elbise giyerim demiyor.

4 yıl önce

nilsuergul.67

Ben a harfini unuttum

3 yıl önce

fnrevren

Bir elbise demiyo ki ya hoff

3 yıl önce

Hulnissel

hadi be ben elbise giyerim doğru kabul edilmeli............

2 yıl önce

turgut967300

ben bir elbise giyerim anlamı çıkar buradan ama I am wear dress yanlış diyor yardımcı olursanız sevinirim

1 yıl önce

TAYFURDN

Dress elbise ile clothe kiyafet arasindaki farki yazarmisiniz

9 ay önce

BatuhanSin3

Soru yanlis babuş

8 ay önce

OlcayOkur

Anlatılan mantığı anladım. I wear ''a'' dress yapıcaz taman ama I wear clothes u neden a olmadan kabul ediyor ?

7 ay önce

Fatma114455

A ayrıca belirtilmemiş

6 ay önce

AkifDogan

Doğrusu ı wear dress tir A spider an animal sorusuda yanlış yazılmıştır... Türkçe bilgisi olmadan bu arkadaşlar hangi hakla bu programı yazmışlar? Boy (oğlan) nedir ya şakamısınız arkadaşım 2 yıldır afrikada yaşıyorum böule salakca kelime kuran bir kişi dahi görmedim

3 yıl önce

AkifDogan

Size sinirime böyle yazacağım yerine böule yazdım

3 yıl önce

yunusemre35

Bir elbise dese sorun olmayacak. Çok salaksın duolingo !!!!

3 yıl önce

semihtopal

Tesekkurler

4 yıl önce

isimsiz1

ı yazmak neden yanlış yaa küçü ı ...

4 yıl önce

metalurjistsks

I nın kuçuğu ingilizce de i .ı harfı ingilizcede yok

4 yıl önce

turkbordobereli

İngilizce ı harfi yok kucuk i ve buyuk i car yalniz dikkat buyuk i de nokta olmaz yani I olur

4 yıl önce

ilker.ml

I wear the dress i kabul etmiyo

4 yıl önce

drykznky

Ozaman ben elbiseyi giyerim olur

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.