Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My son is sixteen."

Çeviri:Benim oğlum on altı yaşında.

4 yıl önce

20 Yorum


xGrandMasterx

"My son is sixteen years old." daha doğru değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tabii ki böyle de ifade edilebilir ama yukarıdaki gibi "years old"suz kullanım da çok yaygındır.

3 yıl önce

xD3cfblw

Ama o zaman benim oğlum 16 olur

1 ay önce

tekhan
tekhan

Oğlum on altı neden yanlış. Çeviriye bakacak olursak; Benim oğlum on altı yaşında. Bunun My son's age is sixteen olması gerekmez mi?

2 yıl önce

alihaydar35

burda herhangi yaşı belirten bir kelime yok

1 yıl önce

ismailayte1

Benim oglum 16 mantikli degil mi? Ben yasimi soylerken "Ben 19'um" diyorum mesela

2 yıl önce

baharjr11

Benim oglum on alti yaziyor

1 yıl önce

Nilay4422

Ha 16 ha onaltı ne fark eder

1 yıl önce

semihakoyuncu

yas diye bir sey yokki o cumlede

1 yıl önce

nevzetay

oğlum kelimesi yok,yoruma katılanlar da aynı fikirde

1 yıl önce

dolumay2005

My son kelimesi ne orada

1 yıl önce

sevde215473

My son is sixteen ile my son is sixteen years old aynı

1 yıl önce

Efezcan3

age yok bence bu soru hatalı,hatalı diyenler like atsın

1 yıl önce

baharjr11

Yasinda demesi icin bir ek fln getirmeli

1 yıl önce

alihaydar35

zaten anlam olarakta mantıklı değil

1 yıl önce

ZEYNEP778656

o sadece 17 lik desek olmaz mı yaş derken

1 yıl önce

Tolga364804

My son is sixteen years old olmali

1 yıl önce

Cengiz445612

My son is sixteen

1 yıl önce

ErcanGLER2

"My son at sixteen" olsaydı anlardım. Ama sonuçta biz İngilizce konuşup yazmayı öğreniyoruz. Program kullanılan dili öğretiyor bize.

1 yıl önce

Frtkl

Benim oğlum 6 yaşında'yı kabul etti. Editleyin

11 ay önce