Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He is here already."

Çeviri:O zaten burada.

4 yıl önce

29 Yorum


bahar.akar

"He is already here " olması gerekmez mi buda doğru mudur

2 yıl önce

RhymeRTRS

ya ben hear ile here okunuşlarını karıştırıyorum napıcağımı şaşırdım. 2 sindede hiır diyor işte :S

2 yıl önce

DeryaPolat34

Kullanım yerlerine göre ayırtedebilirsiniz. Here yer bildirdiği için. You can hear. Dediğinde hear fiildir ve you can here anlamsız olur bu şekilde deneyin

10 ay önce

Berat_07

zaten o burada dedim kabul etmedi

2 yıl önce

ZeynepSude85

Zaten o burada neden olmaz.Öznenin başa gelmesi zorunlu mu

1 yıl önce

DeryaPolat34

Zorunlu değil ama vurgu değişiyor. Cümlede o zaten burada ile o zaten burada da çok ufak bir anlam farklı oluyor. Bu yüzden kabul etmiyor

10 ay önce

hasanekim

O halen butada dedim kabul etmedi

2 yıl önce

SananIsray

seslide she is diyo. ama he is tercume ediyor

2 yıl önce

Berrak55974

Ahmet bey, evet mehmet arkadaşımız doğru söylüyor...

2 yıl önce

bacio_
bacio_

'he already is here' bu şekilde de söyleyebilirmiyiz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok. he is already here veya he is here already olur

4 yıl önce

CAytun
CAytun

"O halen burada" olmaz mı acaba?

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

He is still here

4 yıl önce

abanMALKO

i here

2 yıl önce

mauzeof

halen farklı zaten farklı klimeler

3 yıl önce

goktu

allready i cümle sonuna alması doğrumu

3 yıl önce

Mehmetkten2

Dogru

2 yıl önce

hatininhayalleri

"O çoktandır burada." Cümlesi nasıl yazılabilir?

1 yıl önce

NUR-ELA

Worth it

1 yıl önce

Cemil158395

O zaten buradaydı. Dedim kabul etmedi.

1 yıl önce

safak293900

Hear yapmisim...oturdun agliyorum

11 ay önce

gorkemgoz

"O çoktandır burada." neden olmuyor?

10 ay önce

SenaKl11

Bir l harfi yüzünden yanlis saydı

6 ay önce

uzunali18

"O coktandir burada" didim ama olmaz didi

3 yıl önce

tahahoca

O halihazırda burada neden olmuyor

3 yıl önce

feveriath

olması gerekiyor. ama kabul etmiyor evet.

1 yıl önce

Kevork59

"o burada halihazırda" doğru oluyor da "o burada hazırdır" neden yanlış

2 yıl önce

AhmetBayat

o zaten buradaydı?

3 yıl önce

mauzeof

olmaz çünkü cümle geniş zaman durumunda sen geçmiş zaman yaptın

3 yıl önce