A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Felolvassa nekünk az újságot."

Fordítás:She reads us the newspaper.

4 éve

9 hozzászólás


kmetty

Azt írtam "She reads the newspaper us." Nem fogadta el. Javította: "She reads the newspaper to us". Miért?

4 éve

szonja770087

Mert bolond neha ez az alkalmazas :)

3 éve

MnusRka1

Nem bolond az alkalmazás.Az én tanárom is azt mondta ,hogy egy szó kihagyásával egy teljesen értelmetlen mondatot is kaphatunk

7 hónapja

kernyiDvid1

Mert kell a to különben értelmetlen a mondat

8 hónapja

Cukornyuszi

Azt írtam "She read us the newspaper" és rossz ... :/ Ahw.. de egy másik példánál meg a read jó....

4 éve

Maminti.
Maminti.

1/3-ban az ige "s" ragot kap! I read = én olvasok; you read = te olvasol; he/she reads = ő olvas

4 éve

szonja770087

Read for us the newspaper ezt miért nem fogadja el ??????!!!!!

3 éve

kernyiDvid1

Mert az nem azt jelenti!

8 hónapja

Andrea678997

A "read"szónál kihagytam az "s"és nem fogatta el...

8 hónapja