A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You eat sandwiches."

Fordítás:Szendvicseket eszel.

4 éve

12 hozzászólás


NorbertKko

"Megeszed a szendvicseket" miért nem jó?

3 éve

kpjotr

Szerintem azért, mert nincs a sandwiches előtt a "the".

3 éve

PixelSamur

nem én hanem te eszed meg a szendólat ;-)

2 éve

Ricsi857396

Ja csak 8 éves vagyok ezért nehéz !!!!!!!!

2 éve

geretz
geretz

Miből derül ki, hogy többes szám?

3 éve

Phineas11

Abbol h sandwichES az es bol mashol meg a sima s bol

3 éve

ray0917
ray0917

ok de a szendvicseket esztek is jó válasz

2 éve

hanga51

Az is jó válasz!

2 éve

zsolt.nagy1

Ha úgy mondom hogy utàna törölgetni kell a telót mindig elfogadja. Folyékonyan beszélem az angolt nem is értem mit keresek itt. Na jó bocs jó tanulàst!

4 éve

Ricsi857396

Ez nagyon nehéz nemtudom ki csinálta de azêrt jó;)

2 éve

Zsliett1

.

1 éve

KatalinPal5

nem fogatta el mert mert úgy irtam te szendvicseket eszel

6 hónapja