"На земле лежит собака."

Çeviri:Yerde bir köpek bulunur.

January 1, 2019

6 Yorum
Tartışma kilitli.


Mariam339740

лежит yatmak demek . Bu cümlenin doğru cevirisi "yerde kopek yatıyor" olmalı


degirmencigursel

Yerde köpek yatıyor,olmali veya buna yakın cümleler...neden bulunmak? Vermiş olduğunuz fiil yatmak uzanmak???!!!!


McahidDoan4

Var desek olmaz mı


telegram-dtahb

Лежит: Yatmak, uzanmak, bulunmak anlamlarına gelir. Hepsi olur.


DMITRY311194

Yerde bir köpek bulunur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.