A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She continues walking."

Fordítás:Tovább sétál.

4 éve

8 hozzászólás


BoroZol
BoroZol

tovább sétál ?

4 éve

gwandal

Jelentsd

4 éve

Kovacs-Kata

ahh ... pont erre gondoltam, h tovább sétál :) és jelentettem. mit gondoltok, nagyon rossz lenne, ha időben is tudnánk, h mikor történtek a hozzászólások? vagyis nem lenne jó, ha dátumoznák? vagy az személyiségi jogot sértene? mert időnként elég idétlennek tartom, h szívesen beleszólnék egy kb két éves beszélgetésbe???

4 éve

LszlGyrgy

Pont ezen gondolkodtam ma (2014. 10. 26.) én is. :)

3 éve

Makuka0

te Kovacs-Kata 8 hónapja szóltál hozzá. Talán akkor még nem volt dátumozva a hozzászólás?

3 éve

Kovacs-Kata

nem volt. és még négy hónapja sem, amikor Flóra szólt hozzá :) de most már van.

3 éve

Makuka0

sosem hittem abban, h KI KORÁN KEL, ARANYAT...

3 éve

oldschool.flora

Akkor nem jelentem ugyanezt. 2014.12.20 :-)

3 éve