Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu noktada katılıyoruz."

Çeviri:We agree on this point.

4 yıl önce

6 Yorum


adayalin

Sporla ilgili bir alıştırmada katılmak kelimesini join yerine agree olarak düşünemiyorum

3 yıl önce

AyeAydemir

Bence burda anlam açık değil. "Bu noktada size katılıyoruz" şeklinde olsaydı daha iyi olurdu.

4 yıl önce

Alizeler

We agree at this point dedim kabul etmedi

6 ay önce

perfect1007

On ne anlam katıyor

3 yıl önce

Mod.md

Fikirini kabul etmek anlamında accept olucak tabi

1 yıl önce

Lale205872

Agree on:bir şey üzerinde anlaşmak,agree on price:fiyat üzerinde anlaşmak anlamına geliyormuş.

4 ay önce