دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"العقار"

الترجمة:The property

منذ 4 سنوات

10 تعليقات


Diab13

العقار عندنا بالعربى تنفع Medicine كمان

منذ 4 سنوات

Tbarqawi

صحيح، قد تعني medicine أو drug.

منذ 4 سنوات

Mado_Jamal

the building also تعنى العقار أم المبنى

منذ 3 سنوات

NihalElebiary

why "medication" is wrong??

منذ 3 سنوات

a.albasha

العقار يمكن أن يكون real estate

منذ 3 سنوات

Fadeel_F

عقار مش كمان the cure

منذ سنتين

AhmedAbdEl859843

اظن ان كلمة العقار (مفرد العقارات- المبني) تعني The Building !

منذ 6 أشهر

Ahmed_S_Kharouf

ما هو الفرق بين building and property؟؟

منذ 6 أشهر

ai2S6
ai2S6

building يعني بنايات Property يعني عقار او املاك خاصة

منذ أسبوع واحد

mazen448173

يعني اذا اردنا استخدمها في البنك العقاري او الرهن العقاري تستخدم property اما building مش ظابطة

منذ 3 أسابيع