1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What is the name of the yell…

"What is the name of the yellow object?"

Fordítás:Mi a sárga tárgynak a neve?

January 4, 2019

6 hozzászólás


Mickey719886

"Mi a neve annak a sárga tárgynak ? " Ez azért nem jó,mert az angol szövegben nem szerepel az " annak " szó tételesen ?

January 4, 2019

9owls

Gondolom, igen.

El kellett volna fogadja, ha azt írod hogy "Mi a neve a sárga tárgynak?" vagy " A sárga tárgynak mi a neve?".
Azért, mert nincs benne sem ENNEK, sem ANNAK.

January 4, 2019

jzsuzsi

"Mi a neve annak a sárga tárgynak?" Angolul: What is the name of that yellow object?

January 4, 2019

Ermi49

A name nem szerepel

May 22, 2019

UgrocziGyongyi

Ezt is jónak gondolnám: Mi a neve annak a sárga tárgynak

September 26, 2019

sirkalmi

Ez nem jó? Mi a neve a sárga objektumnak?

October 8, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.