1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz bir radyoya bile sahip d…

"Biz bir radyoya bile sahip değiliz."

Çeviri:We do not even have a radio.

May 16, 2014

16 Yorum


emirsayar

"we do not have even a radio" neden olmasın?


vvsey

Biz bir bile radyoya sahip değiliz - olur mu?


fishmeal

We have not even a radio neden olmaz


aquilonee

"we even don't have a radio" neden olmuyor?


vvsey

Bile biz bir radyoya sahip değiliz - olur mu? (Ben bilmiyorum)

İngilizce, we don't even have a radio diyoruz.

Birkaç varyasyon var, ama onlar biraz farklı:

Even we don't have a radio. We don't even have a radio. We don't have even a radio. Farklı şeyler demek.


fishmeal

We have not even a radio neden olmaz


emre118000

We have not even got a radio?


kablll

Radyo(ya) diyoruz oradaki ya nasıl çevrilecek?


Selcen_Ozturk

her ekin karşılığını aramak yanlış. "bir şeye sahip olmak" - to have something.


yavuz177525

peki kalıp 'to have smt' ise bu cümlede neden "to" yok? olması gerekmiyor mu, gerekmiyorsa neden?


Emre880773

Şu not fiilin başında mı olmalı yoksa yardımcı fiilin sonunda mı olmalı biri lütfen söylesin. Ben, We do even not have a radio, yazmıştım


Fatma893749

Fiilden sonra olmalı is not,have not,do not,did not vs.


I_AM_A_TURKISH

"We not have a radio even." OLAMAZ MI ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.