"The teacher lost the control."

Fordítás:A tanár elvesztette az uralmat.

May 16, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


zsalica

A lost az mult idoben van?


Unauna1

"The teacher loses the control" A tanár elveszíti az irányítást.


evairenpinter

A tanár elveszítette a higgadtságát, az önfegyelmét, a nyugalmát, a hidegvérét ... önuralmát ... önkontrollját. Hogy megfelelnek-e ezek a szavak az angol kifejezésnek, nem tudom, de az biztos, hogy olyan történik a tanárral, ami miatt a tanítványok kicsúsznak a bűvköréből.


kottazur

A kontroll-ra miert irja hogy hibas?


herlius

a TANITO miert nem helyes?


Kenermester1

hosszú óval? (+í-vel)


eminens2

A tanár elvesztette az irányítást. Elfogadja: 2018.07.06.


MartonGeza

Még szerencse hogy elfogadja, mert ez a jó fordítás.


Myzoli

Mint a tegnapi órámon...


MartonGeza

Az már önmagában is rossz volt, ha a tanárnak "uralma" volt. Ha elvesztette, csak jól járt vele. Kivéve persze, ha porosz iskolában tanított...


Erzsebet53610

Az "irányítást"mert nem fogadja el?


trrudi3

Ez nem nagy meglepetés :)


N.Zs.Cs

Hát nálunk szinte minig ez megy, szóval... :D


duolingora

Kontroll onura lom,miert nem jó

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.