"That does not affect me."

Fordítás:Az nem érint engem.

May 16, 2014

14 hozzászólás


lorandtenko

does not, doesn't tagadás mindig.

September 11, 2014

kogu4

v.ö. The problem does not affect the whole system. A probléma nem érinti az egész rendszert.

March 16, 2018

Vica58

Az hatással van rám. Miért nem jó?

May 16, 2014

bruati

mert tagadni kell :-)

May 16, 2014

Vica58

Igazad van , elnéztem!

May 17, 2014

Bogoj

az nem érint meg. miért nem jó?

January 30, 2015

karak74

Én nagyon furcsállom a meg igekötő ilyen értelmű használatát. Ha egy téma/probléma/stb... érint engem, akkor ezt a gondolatot nehezen tudom elképzelni a megérint szó használatával kifejezve.

April 12, 2017

bruati

Az a baj, hogy a legtöbben még magyarul sem tudnak. Ebben az esetben a megérint az nem egyenlő az érinttel, ugyanis itt azt jelenti, hogy vonatkozik.

April 12, 2017

fectroll

Az helyes.

April 8, 2015

istvanatanulo

Lásd resztika1213 válaszát izabellaSz2-nek.

May 4, 2016

poweerYT

"az nincs rám hatással rám" Tokeletes nyelvtan duolingo koszonjuk.

August 24, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.