1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are in the month of April…

"We are in the month of April."

Çeviri:Biz nisan ayındayız.

May 16, 2014

28 Yorum


Zembereck

nisandayız kabul etti bilertek kısa yazdım ingilizcenin ne laf kalabalıgı içeren dil oldugunu gormek için


pskahraman

Biz nisan ayi icerisindeyiz cevabi uygun degil midir ?


rukiye917913

Biz nisan ayındayız dedim kabul etti


mehmet96067

Okuma Düğmesine basınca kendi okuduğunu kendisi kabul etti.


VeysiGurun

Of ne anlamda bu soruda


doukanRES

Su the'ları kullanmasak ne dediyimiz anlaşılmazmı


slhkcmn

"we are in the april month" şeklinde de olabilir mi..


MelikeShin

Biz bu ay nisandayiz da olur


Ahmetuysal8

Biz nisan ayindayiz dwdim kabul etmedi


KaanAkdeni2

biz nisan ayının dayız doğru d eğilmi


Hasankarl

Biz Nisan ayındayız.


DenizKama

'Biz nisan ayındayız' cümlesini "We are in the april" diyerek de ifade edebiliriz. (Month of april) ifafesinin cümlede bulunmasına gayret edelim diye kendinizi sıkmayın.


DndKoKvrak

Konuşma yerleri berbat


PerfectHit

Biz nisan ayının içindeyiz.


coderocky

We are in the april of month böyle yazılması gerekmiyormu


zeynep353674

aylarda "in" kullanılmıyor mu? neden burada "of" kullanılmış???


alp52854

Tam çeviri " biz nisanın ayı içerisindeyiz" türkçe düşünmemek lazım


GokayDonat

Of burada ne anlamda kullanılmış bilen birisi yardımcı olabilirmi lütfen


MehmetAGES

of kendisinden sonraki kelimeyi önce yazılan kelimeyle birleştirir. örnek: lord of the rings yüzüklerin efendisi demek bu örnek aklında kalırsa daha iyi anlarsın.


_cutie._

evet doğru lingot verebilirmisiniz çok ihtiyacım var


_cutie._

lingot verebilirmisiniz


aligozlukc

Sizde siklar karisik mi bende cevabi direk verdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.