1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are in the month of April…

"We are in the month of April."

Çeviri:Biz nisan ayındayız.

May 16, 2014

25 Yorum


Zembereck

nisandayız kabul etti bilertek kısa yazdım ingilizcenin ne laf kalabalıgı içeren dil oldugunu gormek için

February 27, 2015

pskahraman

Biz nisan ayi icerisindeyiz cevabi uygun degil midir ?

May 16, 2014

sekipbenli

evet

March 9, 2018

rukiye917913

Biz nisan ayındayız dedim kabul etti

October 24, 2015

doukanRES

Su the'ları kullanmasak ne dediyimiz anlaşılmazmı

September 9, 2017

sekipbenli

vallaha

March 9, 2018

PerfectHit

Biz nisan ayının içindeyiz.

September 10, 2017

slhkcmn

"we are in the april month" şeklinde de olabilir mi..

February 10, 2015

SeptemberC4

Hayır

November 30, 2015

IMFIRST

Hayır

May 9, 2017

MelikeShin

Biz bu ay nisandayiz da olur

January 9, 2016

Ahmetuysal8

Biz nisan ayindayiz dwdim kabul etmedi

January 11, 2016

Nezir_Dlm

At yalanini sikmm

September 10, 2018

KaanAkdeni2

biz nisan ayının dayız doğru d eğilmi

May 15, 2016

Nezir_Dlm

Bence sen ilk önce bi türkçe öğrende gel

September 10, 2018

Hasankarl

Biz Nisan ayındayız.

October 24, 2016

AyeNuholu

Bu soruda yanlis

December 14, 2016

DenizKama

'Biz nisan ayındayız' cümlesini "We are in the april" diyerek de ifade edebiliriz. (Month of april) ifafesinin cümlede bulunmasına gayret edelim diye kendinizi sıkmayın.

January 8, 2017

DndKoKvrak

Konuşma yerleri berbat

February 1, 2017

VeysiGurun

Of ne anlamda bu soruda

March 4, 2017

mehmet96067

Okuma Düğmesine basınca kendi okuduğunu kendisi kabul etti.

July 10, 2018

ili515666

mm

May 15, 2019

ili515666

hjmmmhgdj

May 15, 2019

coderocky

We are in the april of month böyle yazılması gerekmiyormu

May 15, 2019

NuviVine

Of ne alaka?

August 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.