1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She continues walking."

"She continues walking."

Çeviri:O yürümeye devam eder.

May 16, 2014

13 Yorum


muhteren1

burada is neden yok


Yener882160

Çünkü cümle geniş zaman kalıbında olduğundan am/is/are kullanılmaz


cronychucky

She continues to walk desek yanlis mi olur ?


Yener882160

O yürümek devam eder anlamına gelir. Buradaki 'to' fiili mastar haline yani -mek/-mak haline getiriyor, dolayısıyla -meye/-maya anlamını verebilmek için fiiller -ing takısı alarak kullanılıyor


-Qf89

Continue, kendisinden sonra to da -ing eki de alabilir ve anlamda farklılık olmaz. To ve -ing'in görevi fiili isimleştirmektir. Burada walk fiili isimleştirilmiş. (Walking-yürümeye; isim-fiil) https://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/gerund_infinitive.htm


-Qf89

Hayır olmaz anlam da değişmiyor. Continue kendisinden sonra ikisini de alabilir.


Burakdc

Continues to walk galiba "yürümek için devam eder" oluyor.


ismailAbanoz

Sesli sorularda hep problem yaşıyorum hep doğru çevirdiğim halde hiçbir zaman kabul etmiyor. Nadiren 1 kelimeyi kabul ediyor. Bir moderator yardım edebilir mi?


turan519109

"O yürümeye devam ediyor" neden olmuyor??? "Ing" eki var


berkayakr8

Çünkü burda geniş zaman kullanılmış


Burakdc

'Walking'deki -ing eki mastar(mak/mek) i sağlıyor. Cümle geniş zaman. Continue"s" walking


Bekir-31

Bu hangi zaman kalibi oluyor acaba?


NuriCanAta

O YÜRÜMEYE DEVAM EDİYOR DEĞİL MİDİR ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.