Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She continues walking."

Çeviri:O yürümeye devam eder.

4 yıl önce

9 Yorum


muhteren1

burada is neden yok

3 yıl önce

Yener882160

Çünkü cümle geniş zaman kalıbında olduğundan am/is/are kullanılmaz

2 yıl önce

cronychucky

She continues to walk desek yanlis mi olur ?

4 yıl önce

Yener882160

O yürümek devam eder anlamına gelir. Buradaki 'to' fiili mastar haline yani -mek/-mak haline getiriyor, dolayısıyla -meye/-maya anlamını verebilmek için fiiller -ing takısı alarak kullanılıyor

2 yıl önce

ismailAbanoz

Sesli sorularda hep problem yaşıyorum hep doğru çevirdiğim halde hiçbir zaman kabul etmiyor. Nadiren 1 kelimeyi kabul ediyor. Bir moderator yardım edebilir mi?

1 yıl önce

Bekir-31

Bu hangi zaman kalibi oluyor acaba?

3 ay önce

NuriCanAta

O YÜRÜMEYE DEVAM EDİYOR DEĞİL MİDİR ?

1 yıl önce

turan519109

"O yürümeye devam ediyor" neden olmuyor??? "Ing" eki var

1 yıl önce

berkayakr8

Çünkü burda geniş zaman kullanılmış

1 yıl önce