1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She continues walking."

"She continues walking."

Çeviri:O yürümeye devam eder.

May 16, 2014

13 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

muhteren1

burada is neden yok

November 25, 2014

Yener882160

Çünkü cümle geniş zaman kalıbında olduğundan am/is/are kullanılmaz

March 22, 2016

cronychucky

She continues to walk desek yanlis mi olur ?

May 16, 2014

Yener882160

O yürümek devam eder anlamına gelir. Buradaki 'to' fiili mastar haline yani -mek/-mak haline getiriyor, dolayısıyla -meye/-maya anlamını verebilmek için fiiller -ing takısı alarak kullanılıyor

March 22, 2016

-Qf89

Continue, kendisinden sonra to da -ing eki de alabilir ve anlamda farklılık olmaz. To ve -ing'in görevi fiili isimleştirmektir. Burada walk fiili isimleştirilmiş. (Walking-yürümeye; isim-fiil) https://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/gerund_infinitive.htm

February 16, 2019

-Qf89

Hayır olmaz anlam da değişmiyor. Continue kendisinden sonra ikisini de alabilir.

February 16, 2019

Burakdc

Continues to walk galiba "yürümek için devam eder" oluyor.

May 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.