"He did not work on Sunday."

Çeviri:O, pazar günü çalışmadı.

4 yıl önce

8 Yorum


neroda1987

O pazar çalışmadı cevabını kabul etmedi

4 yıl önce

HacOnurSt

Pazar derken onlar çarşı olan pazar olarak ta algilayabilirler o yüzden günü ekliyoruz

2 yıl önce

baykuskirpi

"Pazar calismadi" neden olmuyorrr

4 yıl önce

altugcyhn

"o pazar günleri çalışmazdı" nasıl deriz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

He did not use to work on Sundays :)

4 yıl önce

FatihC0

pazar günü çalışmaz deseydi doğru çeviri he must not work on Sunday'' mi olmalıydı?

1 yıl önce

temuel

Must meli mali akidir. Genis zaman kullanman gerekir do not kullanmalisin

10 ay önce

Sukru_Dasdemir

"Pazar" boyle yazilir

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.