1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He did not work on Sunday."

"He did not work on Sunday."

Çeviri:O, pazar günü çalışmadı.

May 16, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

neroda1987

O pazar çalışmadı cevabını kabul etmedi

October 6, 2014

HacOnurSt

Pazar derken onlar çarşı olan pazar olarak ta algilayabilirler o yüzden günü ekliyoruz

March 31, 2016

baykuskirpi

"Pazar calismadi" neden olmuyorrr

August 12, 2014

Ugur.L

Pazar derken sebze satılan pazar olarak algıladığı için

September 23, 2019

Sukru_Dasdemir

"Pazar" boyle yazilir

November 3, 2017

altugcyhn

"o pazar günleri çalışmazdı" nasıl deriz

May 16, 2014

Selcen_Ozturk

He did not use to work on Sundays :)

May 16, 2014

FatihC0

pazar günü çalışmaz deseydi doğru çeviri he must not work on Sunday'' mi olmalıydı?

September 4, 2017

temuel

Must meli mali akidir. Genis zaman kullanman gerekir do not kullanmalisin

January 17, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.