1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Ŝi dungis la du kuiristojn p…

"Ŝi dungis la du kuiristojn por la restoracio."

Translation:She hired the two chefs for the restaurant.

January 6, 2019

6 Comments


MattThomas14480

lol 'dungis'

January 6, 2019

Kowaz

La parolanto prononcas [duŋɡis] anstataŭ [dunɡis].

June 25, 2019

salivanto

/duŋɡis/ is generally an acceptable (and common) alternative to /dunɡis/. The most important thing is to pronounce the G. Never say /duŋis/.

Put another way, the combination ING in Esperanto can be pronounced like the ING in "finger" but not like the ING in "singer".

June 25, 2019

Kowaz

Salivanto, dankon pro via respondo. Mi neniam lernis tion. Ĉu ĝi estas oficiala regulo?

June 25, 2019

salivanto

N estas denta naza konsonanto. Ĝi kontrastas al la alia naza konsonanto M, kiu estas lipa. Kiam N staras antaŭ gingiva aŭ vela sono, oni emas ŝanĝi N en gingivan sonon (malgranda diferenco), aŭ velan sonon (granda diferenco), por faciligi la elparolon: tranĉi, manĝi, longa, banko k.a. Tio estas senproblema, ĉar ne ekzistas gingiva aŭ vela nazaj sonoj, kun kiuj N povus konfuziĝi.

https://bertilow.com/pmeg/skribo_elparolo/elparolo/bazaj_reguloj.html

June 25, 2019

Kowaz

Dankon denove.

June 27, 2019
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.