"We have no opportunity to use English."

Çeviri:Bizim İngilizce kullanmak için fırsatımız yok.

May 16, 2014

8 Yorum


rburak

"Bizim İngilizce kullanmak için imkanımız yok" kabul edilmeli. imkan, fırsat, olanak; bunların hepsi opportunity nin karşılığı olabilir.

October 12, 2014

Banu155128

Kesinlikle.

September 22, 2015

Heisenberg485375

sana duyduğun şeyi yaz demiş türkçesini değil

December 11, 2015

rburak

eyvallah :)

December 24, 2015

kesenlerli

"Bizim Ingilizce kullanma şansımız yok." neden olmadı?

February 2, 2015

alialper

ingilizceyi kullanmak yanlış mı

May 16, 2014

Tunc34

We don't have opportunity for use english ne demek.

March 11, 2015

cevikoguzhan

ingilizce kullanmamız için fırsat yok

February 1, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.