1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have no opportunity to us…

"We have no opportunity to use English."

Çeviri:Bizim İngilizce kullanmak için fırsatımız yok.

May 16, 2014

8 Yorum


rburak

"Bizim İngilizce kullanmak için imkanımız yok" kabul edilmeli. imkan, fırsat, olanak; bunların hepsi opportunity nin karşılığı olabilir.


Heisenberg485375

sana duyduğun şeyi yaz demiş türkçesini değil


kesenlerli

"Bizim Ingilizce kullanma şansımız yok." neden olmadı?


alialper

ingilizceyi kullanmak yanlış mı


Tunc34

We don't have opportunity for use english ne demek.


cevikoguzhan

ingilizce kullanmamız için fırsat yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.