1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "At what time did he leave?"

"At what time did he leave?"

Çeviri:O ne zaman ayrıldı?

May 16, 2014

16 Yorum


zivistan

Burdaki "at" in cümleye etkisi nedir?

June 27, 2014

AliTaskoparan

'at what time' yerine 'when' kullanılabilir mi? (When did he leave?)

July 4, 2015

unsalcibram

When ay gün saat yıl gibi anlamlara gelebilir. At what time ise saat soruyor, kesinlik var.

Yani when ne ara kayboldu ortalıktan gibi bir anlama gelirken at what time dedektifin ya da polisin olayın tam saatini öğrenmek istediği için sorduğu bir soru anlamına geldiğini düşünebiliriz.

July 24, 2015

filiz85366

At what tan önce mi gelir değişik göründü

December 27, 2018

asudenisa

Tşk

May 14, 2016

Pelin659524

teşekkürler

March 23, 2017

hatice33708

Evet

July 21, 2018

[aktif olmayan kullanıcı]

    Bilen kisiler neden cevap vermiyor. Ilerledikçe sanirim ilgileri azaldi.

    June 29, 2015

brcnoz92

    O ne zaman terk etti? neden olmadı

    October 21, 2014

ismail636325

    Ya bu aciklamalar cok yararli

    December 22, 2016

yvzclp

    Saat kaçta çıktı da kabul edilmeli

    November 11, 2014

gokselozdemir

    " o saat kaçta terk etti " yi de kabul etmeli. leave 'in kelime anlamı arasında terk etmek de var.

    November 15, 2015

nomadicbull

    O kaçta ayrıldı?

    September 18, 2016

sorumsuzz

    "At what time" kalıp gibi bir şey. When ile aynı anlama gelmiyor. When daha geniş bir zamanı kapsıyor. Bu daha çok saat bazında gibi.

    November 29, 2016

filiz85366

    What time dan farkı nedir?

    December 27, 2018

Sinan2003

    "Ne zaman çıktı" doğru mu?

    May 4, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.