1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I do not know what is happen…

"I do not know what is happening."

Tłumaczenie:Nie wiem, co się dzieje.

May 16, 2014

5 komentarzy


AdamSodowy

Nie wiem co dzieje się i nie zalicza chociaż mogło by zaliczyć


witoldzik

Nie wiem co jest grane - tak na marginesie


Krystyna165468

Zaimek się w języku polskim piszę się często po czasowniku..i nie jest to błędem..mozna zatem pisac przed i po czasowniku.. ale oczywiście ..nie zalicza..nie wiem co dzieje się..


Aleksandra433033

A jak będzie ? " Nie wiem co się stało " ?


Przemyslaw469501

I do not know what happened

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.