1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O yarın sabah sunar."

"O yarın sabah sunar."

Çeviri:He presents tomorrow morning.

May 16, 2014

13 Yorum


viladimir

submit de olmalıydı bence. Neyden bahsettiği belli değil ki.


alialper

it presents neden olmuyor


HP.melike

offer da olmalıydı


RanaYalcinkaya

bence de neden offer da olmuyor?


brkckrc

"he offers tomorrow morning" de olmalı diye düşnüyorum


esinpein0

Present ile offer arasında bir nüans var,ondan olabilir.


brkckrc

9 ay önceymiş şimdi hallolmuştur sanırım :)


hakanztrk3

İt present tomorrow morning neden olmadi ??


denklemsurat

it presents olması gerek çünkü geniş zamanda he she it öznelerine s takısı gelir


Alladierre

Bu ne uyduruk cümle


eczby

İt cansız varlıklar için kullanılır.Oysa sunmak canli bir varlik tarafından gerçekleştirilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.