1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O yarın sabah sunar."

"O yarın sabah sunar."

Çeviri:He presents tomorrow morning.

May 16, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

viladimir

submit de olmalıydı bence. Neyden bahsettiği belli değil ki.

June 13, 2014

alialper

it presents neden olmuyor

May 16, 2014

HP.melike

offer da olmalıydı

June 22, 2015

RanaYalcinkaya

bence de neden offer da olmuyor?

October 3, 2015

hakanztrk3

İt present tomorrow morning neden olmadi ??

January 31, 2015

denklemsurat

it presents olması gerek çünkü geniş zamanda he she it öznelerine s takısı gelir

April 27, 2015

Alladierre

Bu ne uyduruk cümle

May 10, 2015

DecadenceTM

"he offers tomorrow morning" de olmalı diye düşnüyorum

July 26, 2015

esinpein0

Present ile offer arasında bir nüans var,ondan olabilir.

May 4, 2016

DecadenceTM

9 ay önceymiş şimdi hallolmuştur sanırım :)

May 4, 2016

esinpein0

Okey:)

May 4, 2016

DecadenceTM

:)

May 4, 2016

SeyfiBurak

Şu he she it meselesini halledin artık

August 16, 2015

eczby

İt cansız varlıklar için kullanılır.Oysa sunmak canli bir varlik tarafından gerçekleştirilir

May 26, 2018

kasm98075

"He present" olması gerekmiyomuydu "he presents " geniş zaman oluyo diye biliyorum her zaman yaptığı bişey değil çünkü.

July 7, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.