Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You have my blue letters."

Tłumaczenie:Masz moje niebieskie listy.

4 lata temu

9 komentarzy


EdytaNalep

Kiedy blue oznacza smutny?

4 lata temu

agoosh
agoosh

W znaczeniu "smutny, przygnębiony" "blue" występuje zazwyczaj w idiomatycznym wyrażeniu "feeling blue" (czuć się smutnym).

4 lata temu

BenjiMcKenobi

"to feel blue" - być przygnębionym/smutnym

3 lata temu

Kazikwuka

proszę poprawcie dykcję tej kobiety, wsłuchuję się i "za boga" nie słyszę nic poza wyciśniętą z gardła kluchą ;) (..letters)

2 lata temu

najwer

:) Rzeczywiście zapomniałem o tym znaczeniu.

2 lata temu

julekosina

Dlaczego nie ,,smutne"?

1 rok temu

ziewaczek
ziewaczek

Co to znaczy???

7 miesięcy temu

chrisbodo

Przecież jest też "blue monday"

5 miesięcy temu

ArturMatys1

Blu blebers ...

1 tydzień temu