"Я ем хлеб."

Çeviri:Ben ekmek yiyorum.

January 9, 2019

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Turk.19

Ect olmasi gerekmiyor mu ?


001unkown

Hayır em yem diye telaffuz edilir anlamı ise yiyorum yada yemek tir (yemek yemek anlamında)


Murad508856

U menya ruski shrift netu patomu shto ne maqu pisat


smeyye917518

Bunu soylemek cok zor


Mustafa274508

Neden ya yim hlep :)


kbra649281

Bana kolay geliyor


qamar802350

Bence de ect olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.