1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The investigation will start…

"The investigation will start this afternoon."

Fordítás:A nyomozás ma délután kezdődik.

January 10, 2019

2 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

9owls

Azt hiszem, az investigation jelenthet kivizsgálást is, orvosi értelemben... Ezt a mondatot egy páciensnek is mondhatnák, aki egy klinikán vár kivizsgálásra.
Volt régebben egy sorozat is Medical Investigation címmel. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Medical_Investigation

January 10, 2019

rpdGll

A " will start " nem azt jelenti hogy fog kezdődni ?

October 12, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.