A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő nem olyan, amilyennek tűnik."

Fordítás:She is not like she seems.

4 éve

8 hozzászólás


Gizus123

He is not like, that he seems - ez nem jó? Már többször elbuktam, mert nekem mindig erre jár az eszem és odavalónak érzem a that szót is. Rosszul gondolom?

4 éve

Zsuzsizsuzso

Rosszul. A like he seems jelenti így egybe, hogy "amilyennek tűnik". Egyszerűen csak rosszul tagoltad a mondatot. He is not (ő nem(van) az) like he seems (mint akinek tűnik, látszik) Így már érthető, ugye?

3 éve

Gizus123

Igen, köszönöm.

3 éve

Eszteranna1

fog nincs

4 éve

axemiskolc

Én fiú verzióban írtam azaz He vel a She helyett de nem fogadta el, miért?

2 éve

karak74

Mivel nem írtad le ide, hogy pontosan mit írtál, amit nem fogadott el, így egy kicsit nehezebb segíteni. De! Mivel a mondat úgy van, hogy "Ő" nem olyan, mint amilyennek ("Ő") tűnik, így megkérdem, mindkét névmás egyformán fiú verzióban volt? És amúgy minden másban pontosan és jól írtad? Mert hogy választásos feladatként a "She is not like she seems."-st és a "He is not like he seems."-st is elfogadja, sőt! Valószínűleg (választásos feladatként) meg is követeli, mint jó megoldásokat.

2 éve

Myzoli

Ezt találd ki segítség nélkül!!!!

1 éve

Joli434247

Ebben a leckerészben is eltűnt az angol, csak magyarul van leírva minden!

1 éve