"Я уже ем."

Çeviri:Ben zaten yiyorum.

January 10, 2019

18 Yorum
Tartışma kilitli.


Sevda491179

Ben artik yiyorum."zaten" kaba sesleniyor.Sizcede boyle deyilmi?


Arzu930558

Ben zaten yiroum kimi çevrilməməlidir ben artık yiyorum kimi çevrilməlidir


GlrMirznmd

Salam men proqramın dilini kiril əlifbasına qoya bilmirəm. Ona görə də yazdıqda səhv qəbul edilir. Kimsə kömək edə bilər?


Feride523872

Klavaturada yuxarida ayarlar isaresi var orda dil ekle duymesi sen rusca da sec


CeylinOyunda

Ich bin ein machen


AlperDemir592835

Zoor ama yapcam inşalla


YunusEmreY845464

Я уже ем ' i söylemek çook zor 3_ 4 Kez dinleyip dene dim olmadı


Yusra.FromTURKEY

Aslında basit şöyle okunuyor "ya ujey yem"


CeylinOyunda

pardon sonuncuyu yanlış yazmışım


derin658212

Doğru sesleniyorum ama yanlış diye yapılıyor


degirmencigursel

Buradaki anlamı henüz, lütfen dikkat edin,zaten yanlış kullanılıyor.


degirmencigursel

Daha yiyorum da uygun olur ama zaten zarfı uygun değildir


degirmencigursel

Burada zaten kullanımı yanlış sayın Rus dili öğretmenleri, Türkçe'yi öğrenmek kolay değil Buradaki anlam daha bitmemiş bir yemek, hâlâ yenen bir yemek var. Buna karşılık olan zarf"Henüz"


AslanovaZE570

Zəhmət olmasa məni takip edin noolar


Yusiff_077

"Ya uje em" ben "zaten" yiyorum degil. Oyle kanmayin. Ya uje em' ben artik yiyorum olmali. Yanlis yapmislar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.