1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want to introduce you to a…

"I want to introduce you to a friend."

Çeviri:Seni bir arkadaşla tanıştırmak istiyorum.

May 17, 2014

9 Yorum


korkuttankuter

"........with a friend" olması gerekmez miydi?

December 21, 2015

protatix

"Sana bir arkadaşımı tanıtmak istiyorum"

March 6, 2017

byyfatih

Peki "senin bir arkadasla tanismani istiyorum " cumlesini nasil kurariz

December 16, 2014

DrJava

I want you to introduce to a friend

August 2, 2015

ErtugrulAcar

ben bir arkadaşımı seninle tanıştırmak istiyorum. aynı anlama gelmiyormu?

January 16, 2015

DrJava

I want to introduce a friend to you.

August 2, 2015

MTAHN

to yerine with kabul etmiyor

January 15, 2017

murat342427

Aynisini yazdim kabul emedi

April 14, 2019

BilgehanEr

"I want you to introduce to a friend." cumlesi gramatik olarak yanlis olur mu veya ne anlama gelir? Klasik film cumlesi olarak "I want him to die" kullanimi nedeniyle kafam karisti.

October 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.