Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hala birçok zorluk var."

Çeviri:There are still many difficulties.

4 yıl önce

8 Yorum


R.Corleone

still kelimesinin kullanım yerleri ile ilgili biraz bilgi verebilir misiniz?

4 yıl önce

saidnursi

Am is are dan sonra veya fiilden önce kullanılıyormuş yet sonda kullanılıyordu galiba

2 yıl önce

abducens1380

bende bu konuda yardım istiyorum

2 yıl önce

onerziya

zorluk sayılabilen bir şey mi?

3 yıl önce

brhmcmc

Still in zaman anlamindan oturu sonda olmasi gerekmez mi

3 yıl önce

Hakan_Kurtt

zorluk sayılamayan birşey değil mi?

3 yıl önce

ercan1957

Başımdan iki kaza olayı geçti ve biri vize biri final olmak üzere iki zorluk beni bekliyor derken, ben zorlukları tek tek SAYDIM. Israrla sayılamayan diyorsunuz ya... Kolay gelsin

1 yıl önce

BerdanUmut1

Still kelimesi olmasa birşey olmazkı still olmasada kabul edilmeli

1 yıl önce