Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hala birçok zorluk var."

Çeviri:There are still many difficulties.

4 yıl önce

21 Yorum


R.Corleone

still kelimesinin kullanım yerleri ile ilgili biraz bilgi verebilir misiniz?

4 yıl önce

saidnursi

Am is are dan sonra veya fiilden önce kullanılıyormuş yet sonda kullanılıyordu galiba

3 yıl önce

abducens1380

bende bu konuda yardım istiyorum

3 yıl önce

onerziya

zorluk sayılabilen bir şey mi?

3 yıl önce

brhmcmc

Still in zaman anlamindan oturu sonda olmasi gerekmez mi

3 yıl önce

Hakan_Kurtt

zorluk sayılamayan birşey değil mi?

3 yıl önce

osenturk

Aynı soruyu ben yazacaktım neden much değil ve much kabul edilmedi

2 yıl önce

SevgihanKy

Much sayılanlar için kullanılır. How much gibi

1 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Much sayilamayanlarda kullanilir. Bilmedigin konularda yanlis bilgi verme.

8 ay önce

ercan1957

Başımdan iki kaza olayı geçti ve biri vize biri final olmak üzere iki zorluk beni bekliyor derken, ben zorlukları tek tek SAYDIM. Israrla sayılamayan diyorsunuz ya... Kolay gelsin

1 yıl önce

BerdanUmut1

Still kelimesi olmasa birşey olmazkı still olmasada kabul edilmeli

1 yıl önce

MagfiretDe

Difficulty ile difficulties arasindaki farki biri bana anlatsin.

1 ay önce

loverboy.56

There are still a lot difficulties yazdım kabul etmedi bazı cümleler de of kullanmafan kabul ediyor bazılarında ise etmiyor. Why please someone explains to me

3 yıl önce

mert.aktas

Eğer "a lot"u sıfat olarak kullanırsanız "a lot of" olarak kullanmak zorundasınız. Örneğin; There are a lot of oranges in the fridge. Ama "a lot" u zarf olarak kullanırsanız bu sefer "of" kullanmazsınız. Örneğin;I read book a lot.

3 yıl önce

osenturk

Saılamayan şeyler çoğul eki almıyodu sanırım bu difficulties olarak çogul eki almış

2 yıl önce

dalibaglama

Still in anlamı?

2 yıl önce

tanjantalfa

KENDİ DOĞRUSUNA DA YANLIŞ DİYOR

1 yıl önce

Adminofworld

still kelimesinin hep sonda verildiginisaniyordum

1 yıl önce

yel77

neden difficulties bilen var mı

1 yıl önce

EnesKapucu

There are many difficulties yet yanlış mıdır? Dogru oldugunu dusunuyorum.

1 yıl önce

13m4SG

me too

1 yıl önce