1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir gazetedir."

"O bir gazetedir."

Çeviri:It is a newspaper.

May 17, 2014

12 Yorum


Gulsum736875

"Its" onun anlamindadir:-)


Berat622474

He is a newspaper neden olmadı


HiraBelina

He erkekler anlamında "o" demek onun yerine "Its" yapacaksın


bilo682027

Yapamadım bidaki sefere artık


Efe783380

A koyunca ne anlama gelio


sebis28

A bir anlaminda


DldarNas5

It yerine he yada she yazınca kabul etmiyor bunun nedeni ne?


Fatma893749

"It" hayvanlar ya da cansız varlıklarda kullanılır."He" erkeklerde,"she" ise kadınlarda.


eyll959239

Kabul eder ikiside o anlamına gelir. Ama it daha çok cansız varlıklar için kullanılır örneğin kitap cansızdır he veya she değil it kullanılmalıdır.


Serengl840886

Has veya are çok karıştırıyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.