1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir gazetedir."

"O bir gazetedir."

Çeviri:It is a newspaper.

May 17, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

Gulsum736875

"Its" onun anlamindadir:-)

January 5, 2018

cemos04

it ile its arasındaki fak ne


Nilgnzn

it subject yani öznedir. its ise sahiplik belirtir ve ''onun'' anlamındadır.


ugurrr48

This neden olmuyor?


MeteUlku

"It" = "o" , "this" = "bu" .


frtsckn

Journal gazete değil mi?


MeteUlku

"Gazete" = "newspaper, journal" - "Gazeteci" = "journalist" ... Ayrıca, "journal" ve "newspaper" arasında bir fark var. Gündelik konuşmalarda "journal" derseniz garip olabilir, "journal" daha çok akademik konuşmalarda kullanılır.


MoreGore

journalist yazdım kabul etmedi


ruya643556

The is a newspaper yazdim yanlis dedi yerine that is a newspaper yazdi neden acaba ???


bilo682027

Yapamadım bidaki sefere artık


Efe783380

A koyunca ne anlama gelio

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.