Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir gazetedir."

Çeviri:It is a newspaper.

4 yıl önce

11 Yorum


Gulsum736875

"Its" onun anlamindadir:-)

9 ay önce

cemos04

it ile its arasındaki fak ne

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

it subject yani öznedir. its ise sahiplik belirtir ve ''onun'' anlamındadır.

4 yıl önce

ugurrr48

This neden olmuyor?

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"It" = "o" , "this" = "bu" .

2 yıl önce

frtsckn

Journal gazete değil mi?

3 yıl önce

alirzazden

Gazeteci

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Gazete" = "newspaper, journal" - "Gazeteci" = "journalist" ... Ayrıca, "journal" ve "newspaper" arasında bir fark var. Gündelik konuşmalarda "journal" derseniz garip olabilir, "journal" daha çok akademik konuşmalarda kullanılır.

2 yıl önce

MoreGore

journalist yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

ruya643556

The is a newspaper yazdim yanlis dedi yerine that is a newspaper yazdi neden acaba ???

1 yıl önce

bilo682027

Yapamadım bidaki sefere artık

9 ay önce