"They swim."

Traducere:Ei înoată.

May 17, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


George-Teodor

Ori sunetul la calculatorul tau nu-i bun,ori tu nu ai auzit bine.


farmihaela

Ce sunt lingoturile și la ce folosesc?


JABL-BCL

Even for a native English speaker, the audio on "swim" here was awful. At both normal speed and slow, it's unclear if the female voice says "swim" or "swam", it's somewhere between the two. It's only because the sentence was in present tense that it's a fair guess that it should be swim.


Sic7544

In română se conjugă: ei înot.și voi greșiți.


Sic7544

Mai reglațivă calculatorul, ei înot, nu mă învățați pe mine româneste.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.